וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אז מה אם אין כבר עוף בשקל: איזו רשת מוכרת את השניצל הכי משתלם

23.7.2018 / 7:00

רמי לוי או שופרסל? בדיקה מיוחדת שערכו סיירי המועצה הישראלית לצרכנות בשיתוף משרד הכלכלה עבור וואלה! עסקים, בחנה את המחירים של מוצרי העוף ברשתות השיווק המובילות. היכן ניתן למצוא את סל המוצרים הזול ביותר ואיפה השווארמה הכי יקרה

שניצל עגל עם פירה. אפיק גבאי,
שניצל/אפיק גבאי

שניצל, עוף בתנור, או כרעיים? מוצרי העוף הפכו לחלק מהעולם הקולינרי הישראלי, אולם הם לא תמיד זולים. המועצה הישראלית לצרכנות, בשיתוף משרד הכלכלה והתעשייה, ערכו השוואה מקיפה ובדקו כמה עולים מוצרי עוף בכל אחת מרשתות השיווק במשק הישראלי. במסגרת הבדיקה בחנו סיירי המועצה איפה משתלם לקנות שוק וכרעיים, איזו רשת שיווק מוכרת את השניצל היקר ביותר, והיכן ניתן להשיג את סל מוצרי העוף המשתלם ביותר.

הבדיקה נערכה במהלך חודש הרמדאן, ובמועצה לצרכנות מדגישים כי ייתכן שחלו הנחות משמעותיות ברשתות השיווק במגזר הערבי. המחירים מהווים ממוצע בין הסניפים השונים באותה הרשת, והם נכונים ליום הבדיקה, בהתאם לנתונים שהעבירו הרשתות למאגר המחירים האינטרנטי, כפי שהתפרסם באמצעות פלטפורמת המחירים של אתר פרייסז. ההשוואה אינה כוללת מבצעים של חברות האשראי וחברי מועדון וכן סניפים של רשתות השיווק באילת.

עבור הבדיקה הורכב סל עופות הכולל מספר מוצרים פופולריים: חזה עוף שלם, כרעיים עוף, עוף שלם, שווארמה הודו, שניצל עוף. מחיר המוצרים בבדיקה מתייחס למוצרים טריים במשקל, תחת חותמת כשרות רגילה. ההשוואה נערכה בין המוצרים ברשתות השונות וכן בין הסכום הכולל של הסל ברשתות. חשוב לציין שבמסגרת ההשוואה נבדקו מחירי המוצרים בלבד ולא איכותם או טעמם. כמו כן, כל רשת מחזיקה מותג אחר וההשוואה לא נערכה בין המותגים עצמם, אלא בין המותגים השונים שהרשתות מחזיקות. אז איזה סופר מוכר את סל מוצרי העוף המשתלם?

אינפו המועצה הישראלית לצרכנות סקירת מחירים מוצרי עוף. מקור: המועצה הישראלית לצרכנות,
השוואה בין סל מוצרי עוף בין רשתות השיווק/מקור: המועצה הישראלית לצרכנות

פערים של 78.85% בין הרשתות

מי מוכר את הסל הזול ביותר? בתחתית הרשימה רשת סאלח דבאח. סל מוצרי העוף נמכר ב-124.21 שקלים - פער של 78.85% מהסל היקר ביותר

סל העופות היקר ביותר נמכר ברשת שופרסל שלי. מחיר מוצרי העוף הטריים הוא 222.15 שקלים. אחריה ברשימה רשת פרשמרקט, שם נמכר סל המוצרים ב-213.78 שקלים. במקום השלישי רשת ויקטורי, שמוכרת את סל המוצרים ב-201.09 שקלים. עוד ברשימה שופרסל דיל, כאשר מחיר סל המוצרים ברשת הוא 185.07 שקלים. סוגרת את החמישייה "היקרה" היא רשת מחסני השוק, המוכרת את סל המוצרים ב-182.96 שקלים.

מי מוכר את הסל הזול ביותר? בתחתית הרשימה רשת סאלח דבאח. סל מוצרי העוף נמכר ב-124.21 שקלים - פער של 78.85% מהסל היקר ביותר. במקום השני ברשימת הסלים הזולה, רשת יינות ביתן. סל מוצרי העוף נמכר ב-148.09 שקלים. במקום השלישי רשת השיווק שוק מהדרין, המוכרת את סל המוצרים ב-150.17 שקלים. אחריה ברשימה רשת יינות ביתן בסיטי, עם סל מוצרים בעלות של 150.79 שקלים. סוגרת את רשימת רשתות השיווק הזולות - רשת שופרסל דיל אקסטרה, עם סל מוצרי עוף שמחירו 164.29 שקלים.

באמצע הטבלה ממוקמת רשת רמי לוי, שהייתה מזוהה עם המבצע הבלתי נשכח "עוף בשקל". הפעם עולה מבדיקת המועצה לצרכנות כי היא מדורגת במקום השישי, כאשר מחיר סל המוצרים ברשת עומד על 174.19 שקלים. אחריה רשת השיווק יוחננוף, שם נמכר סל המוצרים ב-175.76 שקלים. עוד ברשימה סופר ברקת, עם סל המוצרים בעלות של 177.40 שקלים; רשת מגה בעיר, שמוכרת את הסל ב-179.62 שקלים; ורשת חצי חינם שמוכרת את הסל ב-179.80 שקלים.

עוד באותו נושא

חג המנגלים? שוק המוצרים הטבעוניים נותן פייט ליום העצמאות

לכתבה המלאה
אינפו המועצה הישראלית לצרכנות סקירת מוצרי עוף. מקור: המועצה הישראלית לצרכנות,
השוואה בין מוצרי עוף/מקור: המועצה הישראלית לצרכנות

איפה נמכרת השווארמה היקרה ביותר?

על הבדיקה, השניצל הזול ביותר נמכר ברשת יינות ביתן וברשת מגה בעיר - מחירו 25 שקלים לקילו. השניצל היקר ביותר נמכר ברשת חצי חינם - מחירו 39.90 שקלים. מי שיחפש דווקא חזה עוף שלם, ימצא שהמוצר הזול ביותר נמכר ברשת סאלח דבאח במחיר 16.67 שקלים. המוצר היקר ביותר שנמצא בבדיקה נמכר ברשת פרשמרקט ומחירו 37.08 שקלים. השוקיים הזולות ביותר נמכרות ברשת שוק מהדרין ויינות ביתן במחיר 16.67 שקלים, והיקרות ביותר נמכרות ברשת שופרסל דיל במחיר 29.25 שקלים.

עוף שלם נמכר ב-9.90 שקלים ברשת סלאח דבאח, לעומת 19.90 שקלים ברשת סופר ברקת. שווארמה הודו נמכרת במחיר 33.34 שקלים ברשת סאלח דבאח, ואילו השווארמה היקרה ביותר נמכרת ברשת מגה בעיר במחיר 64.90 שקלים. עוד ברשימה כרעיים עוף, כאשר המחיר הנמוך ביותר הוא 12.50 שקלים ברשת סאלח דבאח; זאת לעומת רשת שופרסל שלי שמוכרת את המוצר ב-29.94 שקלים.

seperator

יש לכם תלונה צרכנית? מוזמנים לפנות לוואלה! עסקים במייל yael_g@walla.net.il

או בקבוצת הפייסבוק "אכלו לי שתו לי"

רוצים את חדשות העסקים ישירות לסמארטפון? עכשיו גם בטלגרם - הצטרפו כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully