וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירות הלקוחות לא קיים הבטחות? כך תתמודדו

17.9.2018 / 8:00

מה קורה אם אבדה החשבונית, כיצד מתנהלים מול משלוח שהתעכב והאם חוק הטכנאים חל על הובלות מוצרים? מדריך וואלה! עסקים להתמודדות מול כל ההבטחות של שירות הלקוחות

שירות לקוחות. ShutterStock
שירות לקוחות/ShutterStock

מערכת היחסים בין הקונה למוכר מובילה פעמים רבות לתלונות ולחוסר שביעות רצון מצד הצרכן. כאשר מדובר בעסקה בין בעל עסק קטן לקונה והסכומים אינם גבוהים, קל להגיע לפתרון מהיר. אולם לרוב מדובר במערכות מורכבות, המצריכות מחלקות כוח אדם, סנכרון לוגיסטיקה - וסכומים לא מבוטלים המעורבים בסיפור. לא אחת צרכנים מתוסכלים מחוסר הנגישות והיעדר הידע, ולא מצלחים לממש את מלוא זכויותיהם.

מה עושים מול משלוח שהתעכב, האם שובר מתנה יכול להיות בעל תוקף קצר, איך אפשר להתמודד מול שירות לקוחות שלא מפסיק להתקשר ומה קורה כשהטכנאי מאחר? מערכת וואלה! עסקים מגישה את המדריך השלם להתמודדות מול שירות הלקוחות. המדריך מבוסס על תלונות חוזרות שהצטברו במערכת וואלה! עסקים ובמועצה הישראלית לצרכנות.

חשוב לציין שפעמים רבות, הקפדה מראש על פרטים עשויה למנוע עוגמת נפש. כך למשל, בעת רכישה של מוצר חדש או פריט אופנה, יש להצטייד בחשבונית ולשמור אותה מספר ימים. כמו כן, בעת ביצוע עסקה של ריהוט יקר, כדאי לעבור עם בעל העסק על פרטי העסקה ולוודא שכל המרכיבים שם - צבע, תנאי אספקה ועוד. במקרים בהם החוק הופר או בית העסק התנהל שלא כדין, כדאי לפנות למחלקה לתלונות הציבור של בית העסק, אם יש כזו, או להנהלה בכתב ולהצטייד בכל המסמכים הרלוונטיים. בכל מקרה בו הופר הדין, ניתן לפנות למועצה הישראלית לצרכנות או לרשות להגנת הצרכן ולהגיש תלונה.

seperator

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully