וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהוד ברק ימונה ליו"ר חברת אינטרקיור המשקיעה בקנאביס רפואי

25.9.2018 / 10:19

החברה תרכוש את מלוא השליטה בחברת קנדוק העוסקת במחקר, גידול ושיווק קנאביס רפואי בארץ ובעולם. ברק יקבל שכר של 10,000 דולר לחודש ואופציה לרכישת 5% מהחברה

אהוד ברק, 20 במרץ 2018. ניב אהרונסון
ראש הממשלה לשעבר, אהוד ברק/ניב אהרונסון

ראש הממשלה לשעבר, אהוד ברק, ימונה ליו"ר דירקטוריון חברת אינטרקיור , העוסקת בהשקעות בחברות ביומד ומדעי החיים, כך הודיעה הבוקר (שלישי) החברה. אינטרקיור פועלת בתוך כך לשינוי שמה לקנדוק פארמה.

אינטרקיור (קנדוק פארמה) היא החברה הציבורית היחידה בבורסה בת"א המחזיקה בחברה בעלת רישיון פעיל וקבוע לכל שרשרת הערך הקיימת בקנאביס רפואי. החברה חתמה לאחרונה על הסכמים מחייבים לרכישת מלוא הבעלות והשליטה בחברת קנדוק.

קנדוק היא מחלוצות ענף הקנאביס הרפואי בארץ ובעולם. החברה עוסקת מזה עשר שנים במחקר, טיפוח, גידול ושיווק קנאביס רפואי לאלפי מטופלים במגוון התוויות המאושרות על ידי משרד הבריאות ובעלת שיתופי פעולה בארץ ובחו"ל. קנדוק פועלת תחת התקינה החדשה המחמירה, IMC-GAP, המאפשרת לה לספק מוצרי קנאביס גם בבתי מרקחת וכוללת את עמידתה בדרישות ההסדרה החדשה והמתוכננת של משרד הבריאות לייצוא מוצרי קנאביס רפואי ממדינת ישראל. לדברי החברה, ב-3 השנים האחרונות מציגה קנדוק צמיחה עקבית בהכנסותיה תוך שמירה על רווחיות תפעולית.

ND הסנאט הקנדי אישר לגליזצית קנאביס ובכך הפך את קנדה לראשונה מבין מדינות G-7 שאישרו את המהלך. רויטרס
שוק שצפוי להגיע ל-150 מיליארד דולר בשנה. קנאביס/רויטרס

במסגרת תפקידו צפוי ברק להוביל את אסטרטגיית הצמיחה הגלובלית ופיתוח העסקים הבינלאומי של החברה בהיקף משרה של כ-40 שעות חודשיות. לאחר אישור תנאי כהונתו כדין, יקבל ברק שכר בעלות 10,000 דולר לחודש ויהיה זכאי לתוכנית אופציות בהיקף של כ-5% מהחברה במחיר מימוש ממוצע של 320 אגורות למניה המגלם פרמיה של כ-60% על מחיר המניה בבורסה.

שוק הקנאביס העולמי מתפתח בקצב מהיר ובהתאם לתחזיות האו"ם הוא צפוי להגיע לכ-150 מיליארד דולר בשנים הקרובות. לאור ההתפתחויות האחרונות בשווקים וביניהם האסדרה החוקית של הקנאביס הרפואי במדינות מערביות מרכזיות, החברה בוחנת רישום למסחר או הנפקה בבורסת הנאסד"ק או בורסה ראשית אחרת בארה"ב.

"אני שמח להצטרף לצוות ההנהלה הבכיר של החברה", אמר ברק. "לקנאביס הרפואי פוטנציאל מוכח לסייע ולשפר את חייהם של חולים רבים ברחבי העולם, ומדינות מערביות מרכזיות אימצו ומאמצות אותו כטיפול רפואי מוכר. החברה ממוצבת היטב לפריצה לשווקים אלו. בכוונתי להוביל את אסטרטגית הצמיחה הבינלאומית של החברה ולקחת חלק פעיל בפיתוח העסקי שלה מתוך מטרה להפוך את קנדוק פארמה למובילה עולמית בתחומה".

רואי זרחיה, מנכ"ל קנדוק, אמר כי "הנהלת קנדוק מקדמת בברכה ובגאווה את הצטרפותו של מר אהוד ברק כיו"ר החברה, ובטוחה כי יכולותיו וקשריו הבינלאומיים יסייעו רבות להנהלת החברה בהגשמת חזונה, להפוך לאחת מהחברות המובילות בעולם בתחום הקנביס הרפואי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully