וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לסניף השישי: איקאה מקימה סניף ראשון בעיר תל אביב

שני מוזס

10.1.2019 / 10:14

ל"גלובס" נודע כי מדובר בסניף ששטחו יהיה קטן יחסית, והוא יוקם בנמל תל אביב באזור ביתן 11 לאיקאה כבר חמישה סניפים בישראל, והאחרון שנפתח הוא בעיר באר שבע

סניף איקאה אילוסטרציה. ShutterStock
איקאה/ShutterStock

הערכות: איקאה, ענקית הריהוט השבדית, מקימה סניף ראשון בעיר תל אביב - כך נודע ל"גלובס". מדובר בסניף השישי של ענקית הקמעונאות בישראל, והראשון בעיר תל אביב בשטח קטן יחסית, והוא יוקם בנמל תל אביב בשטח ביתן 11. הסניף שימכור מטבחים ומוצרים נלווים, אך את כל מלאי המוצרים של הרשת.

לפני כשנה נפתחה החנות הרביעית של איקאה בארץ בעיר באר שבע בשטח של 22 אלף מ"ר. איקאה מונה 403 סניפים ב-49 מדינות. לפי נתוני החברה, מדי שנה מבקרים בחנויות ברחבי העולם 936 מיליון מבקרים, וכ-2.3 מיליארד גולשים מדי שנה מבקרים באתרי איקאה.

לישראל הגיע איקאה ב-2001 עם פתיחת הסניף הראשון בנתניה. 10 שנים אחרי פתיחת הסניף הוא נשרף קליל והוקם מחדש. ב-2010 נפתחה חנות איקאה בראשון-לציון, וב-2014 נפתחה החנות בקריית אתא בקונספט מעט שונה, היות שהיא מהווה חלק ממרכז מסחרי. הסניף הגדול מבין השלושה (לא בפער גדול) הוא ראשון-לציון, אחריו קריית אתא, ושלישי סניף נתניה.

לאחרונה אמר לדברי שוקי קובלנץ' מנכ"ל איקאה ישראל, על רקע היערכות לפתיחת החנות החמישית של איקאה סמוך לבית שמש: "על אף הדיווחים כי איקאה שבדיה וחנויות העולם מפטרות עובדים, איקאה ישראל תגייס עבור פתיחת החנות כ-400 עובדים חדשים. אנו שואפים כי חנות איקאה אשתאול תהיה מהחנויות המובילות בישראל ובעולם".

  • עוד באותו נושא:
  • איקאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully