וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקפסולות שיהפכו את הבית והמשרד לבית הקפה האיטלקי שלכם

בשיתוף וואלה! שופס, בשיתוף וואלה! שופס

19.9.2019 / 7:59

הן נארזות בנפרד, מכילות תערובות קפה משובחות וטכנולוגיית החליטה הייחודית מעצימה את האיכות. הקפסולות של סגפרדו זאנטי לוקחות את הטעמים של איטליה הכי גבוה שאפשר ומאפשרות ליהנות בכל פעם מחדש מאותו קפה איכותי, בקלות ופשטות, ממש כמו בבית קפה

מכונת קפה של סגפרדו לצד קפסולות של סגפרדו. שי אפגין,
קפה חזק, חלש, נטול, ריסטרטו, אמריקנו, לא משנה איך אתם שותים את הקפה - אתם רוצים שהוא יהיה טעים/שי אפגין

סרטון האנימציה שיצר האיטלקי ברונו בוזטו בשם Europe vs Italy לפני שנים, כבר זכה ליותר מ-1.7 מיליארד צפיות. אחד הקטעים המשעשעים בו הוא הדרך שבה בוזטו מראה איך איטלקים שותים קפה. דרך אחת? עשרות דרכים. אספרסו, מקיאטו, לאטה, אמריקאנו ועוד ועוד. גם בישראל אוהבים לשתות קפה במגוון סוגים גודל, חוזק וסוג, אבל דבר אחד משותף לכולנו - אנחנו רוצים שהקפה יהיה טעים.

הקפה הוא חלק בלתי נפרד המתרבות שלנו, מהיומיום שלנו, אנחנו אוהבים לפתוח איתו את הבוקר ולהירגע איתו בערב, ולשמחתנו אנחנו חלק ממהפכת הקפה שעובר העולם. הכוונה במהפכת הקפה היא בשימוש בקפסולות הקפה, שמאפשרות לנו ליהנות מקפה איכותי, ארומטי וטעים בבית או במקום העבודה, ממש כמו שאנחנו נהנים מהקפה שבבתי הקפה. הקפסולה הקטנה פתחה בפנינו אפשרויות חדשות - מטעמים חדשים ועד דרגות חוזק - שמרחיבות עוד יותר את העניין וחוויה.

מכונת קפה של סגפרדו לצד קפסולות של סגפרדו. הדס בכר,
יחידת החליטה של המכונות מזרימה את המים דרך הקפסולה, ובאופן זה, המים עוברים דרך הקפה ללא התערבות של גורמים נוספים וללא מגע באלומיניום/הדס בכר

האדג' הטכנולוגי שמעצים את האיכות

וכשמדובר על קפה איכותי ומגוון קפסולות רחב שיקלע לטעמנו, חוזרים, איך לא, לאיטליה. ואם לדייק, אז לסגפרדו, שנדמה כי כבר הפכה בארץ המגף למילה נרדפת לקפה, שכן חברת סגפרדו זאנטי היא יצרנית קפה עולמית בעלת ותק ומוניטין, האחראית על תהליך הקפה כולו - החל מגידול פולי הקפה במטעים, דרך קטיפתם, קלייתם, טחינתם ואריזתם בשקיות פולים או בקפסולות איכותיות, לבתי קפה באיטליה ולכל העולם.

אין פה מרכיב סודי, אלא שרשרת של פעולות מוקפדות שכל אחת מהן יוצרת את הטעם הסופי הנמזג אל הכוס. אם כבר מחפשים את הפן הנוסף, האדג' הטכנולוגי שמעצים את האיכות, הרי שכשמדובר בקפסולות הייחודיות של סגפרדו זאנטי אין דומה להן. הטכנולוגיה של הקפסולות כוללת שיטת חליטה ייחודית, שאינה מנקבת את הקפסולה, יחידת החליטה של המכונות מזרימה את המים דרך הקפסולה, ובאופן זה, המים עוברים דרך הקפה ללא התערבות של גורמים נוספים וללא מגע באלומיניום. הקפסולות מתאימות למכונות הקפה של סגפרדו זאנטי והתוצאה של הטכנולוגיה הזו היא קפה עשיר, איכותי וארומטי.

מכונות הקפה של סגפרדו

קפה של סגפרדו לצד קפסולות של סגפרדו. הדס בכר,
הקפסולה הקטנה פתחה בפנינו אפשרויות חדשות - מטעמים חדשים ועד דרגות חוזק - שמרחיבות עוד יותר את העניין וחוויה/הדס בכר

במפעלי סגפרדו זאנטי מיוצרות קפסולות הקפה הייחודיות ונארזות כל אחת בנפרד באוויר מוגן, כדי לשמר את הארומה והניחוח של קפה טחון טרי. במפעל לה סן מרקו באיטליה, אשר בבעלות החברה, מיוצרות מערכות הקפה המתקדמות העובדות בשיטת חליטה כמו של מכונות מקצועיות של בית קפה. בסופו של דבר אנחנו מקבלים אספרסו איטלקי אמיתי, גם בבית ובמשרד, ואפשר בכל פעם מחדש ליהנות מאותו קפה איכותי, בקלות ופשטות, ממש כמו בבית קפה.

עכשיו נשאר רק לבחור את הטעם המועדף והמגוון רחב:

תערובת קפה אספרסו קלאסית

תערובת קפה איכותית ועוצמתית לאספרסו עשיר וקרמי. פולי הקפה נקלים ונטחנים הישר לתוך הקפסולות, הנארזות בנפרד לשמירה על הטעם והטריות באיכות הגבוהה ביותר.

מספר קפסולות בקופסה: 10
משקל קפה בקפסולה: 6 גרם לפחות

תערובת מקור קוסטה ריקה 100% ערביקה

קפה עז וארומאטי בעל אופי פירותי מתמשך, הישר מתוך הצמחייה השופעת והעשירה של קוסטה ריקה. מפולי הקפה המובחרים מופק קפה טרופי המאופיין בטעם חזק ורענן.

מספר קפסולות בקופסה: 10
משקל קפה בקפסולה: 6 גרם לפחות

תערובת מקור ברזיל 100% ערביקה

קפה מעודן ורך עם רמיזות של דבש שיש בו איזון ורכות משובחים וריח וטעם עדינים.

מספר קפסולות בקופסה: 10
משקל קפה בקפסולה: 6 גרם לפחות

תערובת נטולת קפאין קפה עם קרמה טבעית

פולי הקפה נבחרו בקפידה, טופחו ופותחו מהמוצא שלהם, מעושרים בצורה טבעית ללא קפאין , כדי לשמור על ארומת הקפה והטעם מבלי לפגוע בו.

מספר קפסולות בקופסה: 10
משקל קפה בקפסולה: 6 גרם לפחות

למגוון קפסולות הקפה של סגפרדו זאנטי
למכונות הקפה של סגפרדו זאנטי

מכונת קפה של סגפרדו לצד קפסולות של סגפרדו. הדס בכר,
הקפסולות נארזות בנפרד לשמירה על הטעם והטריות באיכות הגבוהה ביותר/הדס בכר
בשיתוף וואלה! שופס, בשיתוף וואלה! שופס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully