וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תביעה ראשונה במשבר הטונה: ויליגר נגד ארומה ת"א

מיכל רז-חיימוביץ'

22.10.2019 / 13:46

ויליגר טוענת לירידה במכירות ולנזקים כספיים כבדים שנגרמו לה בעקבות אזכור שמה בפרשה, ובעיקר אחרי שממצאי הבדיקות הוכיחו כי ארומה ת"א היא שאחראית לליקויים בטונה שמכרה ללקוחות

סניף ארומה, ברחוב מנחם בגין 144, תל אביב 16 באוקטובר 2019. יותם רונן
סניף ארומה/יותם רונן

תביעה ראשונה במשבר הטונה של ארומה תל אביב: חברת ויליגר מתכוונת לתבוע את הרשת על הנזק שהוסב לה בעקבות המקרה. ויליגר טוענת לירידה במכירות ולנזקים כספיים חמורים שנגרמו לה בעקבות אזכור שמה בפרשה, ובעיקר אחרי שממצאי הבדיקות הוכיחו כי ארומה תל אביב היא שאחראית לליקויים בטונה שמכרה ללקוחות.

כזכור, בשבוע שעבר פורסם כי לקוחות שאכלו מוצרים שהכילו טונה בסניף של ארומה תל אביב לקו בהרעלת מזון חמורה. בהמשך פורסם כי ספקית הטונה של הרשת היא ויליגר.

בשלב הבא, אחרי תחקיר שביצע משרד הבריאות, הושם הזרקור על ארומה תל אביב כמי שאחראית להשלכות החמורות בשל אחסון לקוי של 2 ק"ג טונה שהתקבלו אצלה במצב תקין, כאשר התקלה נבעה כנראה מקרר תקול.

"עם גילוי הפרשה ניסיתם להרחיק מכם את האחריות ולהטילה בין השאר על שולחתי (ויליגר, מ', ר', ח'), כמי שיצרה ומכרה את הטונה", כך נכתב במכתב ששיגרה עורכת הדין של ויליגר לארומה תל אביב, עדי מיכלין. "שולחתי טענה מרגע היוודע המקרה כי אין כל דופי במוצר שמכרה, וכי הוא נמכר, במקביל לכם, ללקוחות נוספים מבלי שנתגלה בו כל פגם... השימוש הרשלני שנעשה על-ידכם במוצר היסב וממשיך להסב לשולחתי נזקים חמורים, כולל פגיעה במכירות ובמוניטין שלה".

ויליגר טוענת את מה שטען גם משרד הבריאות, שרשת ארומה תל אביב לא עמדה בהנחיות של היצרן לשימוש בטונה, משום שההוראות קובעות כי "יש להשתמש במלוא התכולה עם הפתיחה".

טענת החברה כלפי הרשת היא כי "שרבוב שמה של שולחתי על-ידכם, ללא כל הצדקה ושלא לצורך, גרם וממשיך לגרום לצניחה במכירות הטונה המשווקת על-ידי שולחתי, ופגיעה בשמה הטוב". נציין כי מי שפרסם כי מדובר בויליגר כספקית הטונה הוא משרד הבריאות, שאף פרסם תמונה של המוצר המדובר.

כך או כך, ויליגר טוענת לנזקים כספיים כבדים, ולאור זאת דרישותיה מארומה תל אביב הן "להפסיק לאלתר כל פרסום, בכתב או בעל-פה, המייחס לשולחתי אחריות כל שהיא" - אזהרה שטיבה "חוסר תום-לב והוצאת לשון הרע".

עוד דורשת החברה כי ארומה תל אביב תפרסם בעיתונות הכחשת טענה לקיומו של כל פגם במוצר שיוצר וששווק על-ידי ויליגר, "במודעה בגודל הולם, שנוסחה יתואם מראש ויאושר".

כאמור, החברה מציינת כי ברגע שויליגר תאמוד את הנזק הכספי שנגרם לה, היא תמציא "דרישה כספית מפורטת בגין מלוא הנזקים שנגרמו לה".

מארומה תל אביב לא נמסרה תגובה.

  • עוד באותו נושא:
  • ארומה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully