וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עליות בוול סטריט בשל נתוני התעסוקה החיוביים

TheMarker

7.4.2006 / 20:52

מגל צוללת ב-6.6%. ריסרץ' אין מושן יורדת ב-4.5% לאחר שהודיעה שלא עמדה בתחזיות הרווח לרבעון הראשון

בורסות וול סטריט נסחרות במגמה חיובית על רקע נתוני מקרו חיוביים משוק התעסוקה. דאו ג'ונס עולה ב-0.2%; נאסד"ק עולה ב-0.4%.

בשוק האג"ח נרשמת מגמה שלילית: התשואה על אג"ח של ממשלת ארה"ב ל-30 שנה עולה ב-0.016% לרמה של 4.976%; התשואה על אג"ח של ממשלת ארה"ב ל-10 שנים עולה ב-0.1%, לרמה של 4.903%.

כלכלת ארה"ב צמחה ב-211 אלף משרות בחודש מארס ושיעור האבטלה ירד לרמתו המוכה ביותר מזה 5 שנים, כך עולה מדו"ח התעסוקה שפרסם היום משרד העבודה בארה"ב.

מן הדו"ח עולה כי במהלך חודש מארס נרשמה עלייה של 211 אלף משרות, לעומת תחזית כלכלנים לעלייה של 187 אלף משרות ולעומת עלייה של 225 אלף משרות בחודש פברואר. שיעור האבטלה ירד לרמה של 4.7% לעומת תחזית הכלכלנים כי רמת האבטלה תישאר ללא שינוי ברמה של 4.8%.

מניית פורד (סימול F) עולה ב-0.9% לאחר שנשיא וסמנכ"ל התפעול, ג'יפ פאדילה, הודיע על פרישתו משורות החברה לאחר 40 שנה. מנכ"ל החברה, ביל פורד, יקח על עצמו את אחריותיו של פאדילה. מניית ריסרץ' אין מושן (סימול RIMM) יורדת ב-4.5% לאחר שהחברה דיווחה אתמול כי לא עמדה בתחזיות הרווח לרבעון הראשון.

היום פירסמה מגל מערכות (סימול MAGS) תחזיות מעודכנות ומאכזבות לרבעון הראשון של 2006. החברה צופה לרשום הכנסות של 12.5-14 מיליון דולר ברבעון. התחזית שפירסמה מגל משקפת קיפאון בהכנסות החברה לעומת התקופה המקבילה בשנה הקודמת.

יו"ר מגל, יעקב אבן עזרא, אמר כי, "הרבעון הראשון שלנו נחשב לחלש ביותר עקב גורמי עונתיות. עם זאת, התוצאות ברבעון הראשון לא מייצגות את הצמיחה השנתית בהכנסות אותה חזינו. אך עדיין מאמינה ההנהלה שמגל נמצאת בדרך הנכונה לצמיחה שנתית במכירות ב-2006". מניית החברה יורדת ב-6.6%.

אתמול הודיעה טבע (סימול TEVA) כי קופקסון במינון גבוה יותר הראה יעילות גבוהה יותר בטיפול בטרשת נפוצה. מנכ"ל טבע, ישראל מקוב, אמר: "נערוך את שלב 3 של הניסוי במחצית השנייה של 2006". קופקסון היא תרופה אתית שפותחה על ידי טבע ומכרה ב-2005 ב-1.18 מיליארד דולר. המניה עולה ב-0.1%.

מניית סייפן (סימול SFUN) עולה ב-0.2% לאחר שהודיעה אתמול, כי היקף ההנפקה השנייה שלה גדל בכ-17 מיליון דולר לכ-133 מיליון דולר. זאת, משום שהחתמים מימשו את מלוא האופציה שהיתה ברשותם, ורכשו מבעלי החברה כ-573 אלף מניות במחיר ההנפקה - 30.25 דולר. המניה עלתה ב-15% ב-8 ימי המסחר האחרונים.

אם סיסטמס (סימול FLSH) יורדת ב-0.1%. החברה פירסמה שלשום תוצאות מקדמיות מצוינות שהזניקו את המניה ב-10.9% למחיר של 29 דולר. אתמול הודיעה החברה כי בחרה לסיים את ההתקשרות עם סמסונג, ספקית חומר הגלם לזכרונות הפלאש של החברה, בשל כשלון סמסונג לעמוד במחויבויות שלה לאספקה. אם סיסטמס סיכמה לאחרונה עם ספק חדש של שבבים, הייניקס, שהחל לייצר עבורה שבבים בתנאים עדיפים ביחס להסכם הקיים מול סמסונג. נראה כי באם סיסטמס החליטו כי די להם בהייניקס ובטושיבה, ויתכן כי המשקיעים זיהו אפשרות לעלייה ברווחיות.

צ'ק פוינט (סימול CHKP), שאיבדה כ-11% בשבועיים והגיעה לשפל של שנה וחצי, יורדת היום ב-0.5%. שלושה בתי השקעות שונים - CIBC, אוסקר גרוס ו-RBC - חתכו השבוע את ההמלצות החיוביות למניה בעקבות אזהרת הרווח של החברה לרבעון הראשון והפחתת התחזיות ל-2006. מולם, בליהמן ברדרס חזרו על המלצת "תשואת יתר" לצ'ק פוינט, אולם חתכו לה את מחיר היעד מ-25 דולר ל-22 דולר. בנק ההשקעות UBS הלך צעד נוסף, בכך שהחל לסקר את מניית צ'ק פוינט עם המלצת "קנייה" וצירף מחיר יעד של 23 דולר - גבוה ב-23% מהמחיר בשוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully