וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאידמק רכש את 99 esc

לי-אור אברבך

11.5.2006 / 21:09

המיליונר רכש את תחנת הרדיו המקומית המשדרת באיזור השרון. גרטלר: הוא לא צפוי לשנות את אופיה. הרשות השנייה תדון ברכישה

פרסום ראשון: ארקדי גאידמק רכש היום את תחנת הרדיו האזורי 99esc. לוואלה! ברנז'ה נודע, כי אין בדעתו של המיליונר לשנות במסגרת ההסכם את צביונה של התחנה, כתחנת מוזיקה הממוצבת כרדיו לצעירים.

"התחנה נשארת אותו הדבר", אמרה לוואלה! ברנז'ה מנכ"ל התחנה (ועד כה גם בעלת אחזקה בה, ל"א), חנה גרטלר, "גם ההנהלה והצוות נשארים בשלב זה". לדבריה התחנה גם לא צפויה לשנות את שמה, "אני גאה בהסכם עם אסקייפ -הוא מודל ומופת. הוא בחר בנו, כי האדם אוהב לחבור למוצרים מנצחים כיוון שהצלחנו. וחשוב לציין, כי מכרנו לא כי היינו בבעיות כלכליות אלא כי קיבלנו עיסקה טובה שעבדנו עליה רבות".

התחנה החלה את דרכה לפני עשור כתחנת 99 השרון. לאחר מכן עברה שינוי מיתוגי בעקבות קשיים כלכליים והפכה לתחנה המשדרת מוזיקה צעירה בלבד תחת השם 99bu, בחסות חברת פרטנר. כיום היא בחסות המותג אסקייפ של פלאפון.

אנשיו של גאידמק אישרו את הדברים. מהרשות השנייה נמסר, כי מסמכי הרכישה עדיין לא הגיעו לידיה ולאחר שיגיעו, יתקיים דיון בעניין.

גאידמק, הבעלים של בית"ר ירושלים, רוצה זה זמן רב לרכוש כלי תקשורת ישראלי והרכישה לא הפתיע איש בענף. לאחרונה, גאידמק דרש ממשפחת עופר למכור לו את החברה לישראל תמורת 600 מיליון דולר, כפי שהתחייבו, לטענתו, בשנת 2003. משפחת עופר הכחישה את הטענות וגאידמק איים לפנות לבית המשפט.

הונו של גאידמק מוערך ביותר מ-4 מיליארד דולר ובחודשים האחרונים הוא נמצא תחת חקירת משטרה בחשד להלבנות הון.


** בהכנת הידיעה השתתפו ניר איסקוב ואיתמר סיידא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully