וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תרצה עוד משהו עם הלפטופ שלך?

11.7.2006 / 11:13

בתי הקפה המרושתים באינטרנט אלחוטי חינמי מנסים למצוא דרכים לגרש (בנימוס) את המקשקשים בלפטופ ש"שוכחים" להזמין

אינטרנט אלחוטי חינם בבתי הקפה הוא כבר עניין סמי-ותיק וגם בארצנו המתעכבת כבר ניתן לראות לא מעט אנשים, מצוידים בארשת חשיבות של מינימום איש עסקים, גולשים עם הלפטופ לאתרי הפורנו החביבים עליהם. בארה"ב התופעה הגיעה כבר לשלב הבגרות ועכשיו בעלי העסקים מתחילים לקטר על המינוס העיקרי: הלקוחות באים, הבעיה היא שהם לא עוזבים.

בעלי בתי קפה מרושתים סיפרו לעיתון "בוסטון גלוב", על לקוחות שטוחנים את האינטרנט ולא מזמינים כלום או בוחרים את הפריט הכי זול בתפריט ומלטפים את אותה כוס קפה ריקה במשך שעות, ותופסים שולחנות נחוצים, במיוחד בשעת הצהריים העסוקה. החוצפנים יותר חונים צמוד לבית הקפה וגולשים בחופשיות בנוחות מכוניתם, כל יום, במשך חודשים ארוכים.

בעלי העסקים החליטו להשיב מלחמה: לקוחות שלא מזמינים כלום מתבקשים בנימוס לעזוב. טכניקה אחרת היא כיבוי הרשת האלחוטית בזמן השיא בשעות הצהריים. כמה בתי קפה אף החלו לגבות סכום סמלי עבור השימוש ברשת, לא לשם השגת רווחים אלא יותר כדי להיפטר מהקמצנים הסדרתיים.

לעניין יש גם היבט תרבותי-תדמיתי. בתי הקפה לא ממש מעוניינים להפוך למשרדים עמוסי מחשבים, טלפונים סלולריים מצלצלים וכדומה, כיוון שהשינוי עלול להבריח לקוחות שרק רוצים לשתות קפה ולקשקש עם חברים. בית קפה בסיאטל הודיע על סגירת הרשת האלחוטית בסופי שבוע. המקום מדווח על עלייה בהכנסות ושינוי לטובה באווירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully