וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטל צפויה לפטר אלפי עובדים

עפרה שלו

1.9.2006 / 10:23

אנליסטים צפו את סבב הפיטורים הזה, שכן מצבת העובדים של ענקית השבבים התנפחה בשנים האחרונות

אינטל צפויה להכריז כבר ביום שלישי על סבב פיטורים ענק של 10,000 עד 20 אלף עובדים, כך דיווחו עובדים בחברה שביקשו לשמור על אנונימיות. אנליסטים צפו זה זמן כי אינטל, לה 100 אלף עובדים ברחבי העולם, תבצע סבב פיטורים בהיקף שכזה.

בחברה מסר לאתר הטכנולוגי CNET כי אינטל תפטר 10,000 עובדים ותכריז על הפיטורים ביום שלישי אחרי סגירת המסחר בוול סטריט באמצעות הודעה פנימית לעובדים.

צ'אק מולוי, דובר מטעם יצרנית השבבים הגדולה בעולם, לא היה מוכן להגיב על הדברים, אותם תיאר כ"ספקולציה". הוא אמר כי עד סוף ספטמבר תפרסם אינטל תוצאות של סקר יעילות פנימי.

מארק אדלסון, אנליט במורגן סטנלי, אמר ל"וול סטריט ג'ורנל" כי אינטל תפטר בין 15 אלף ל-20 אלף עובדים. לדבריו, נתונים אלה כוללים את השפעתן המכירות העתידיות של חטיבות עסקיות. לאחר ביצוע סבב פיטורים בסדר גודל כזה, אמר, תחזור מצבת העובדים של אינטל לסדר הגודל של לפני 2004, אז נכנסה החברה לבולמוס של גיוסים. "מצבת העובדים התנפחה, כמעט ללא שליטה", אמר.

ביולי הודיעה אינטל על סבב פיטורים של 1,00 מנהלים ברחבי העולם בעקבות מכירת חטיבות. דובר אינטל ישראל ציין אז כי החברה כפופה למהלכים של אינטל העולמית, ולכן לפיטורים יהיה ביטוי גם בסניף המקומי. עם זאת, דובר החברה סירב לומר כמה עובדים יפוטרו בישראל. אינטל השיקה לאחרונה מספר מעבדים חדשים, שחלקם פותחו במעבדות אינטל בחיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully