וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעריב נערך לפיטורים וקיצוץ משכורות

רוני קורן-דינר

5.9.2006 / 19:15

לפי ההערכות, יפוטרו עשרות, ייערך קיצוץ בשכר הבכירים, וייתכן אף קיצוץ מדורג בשכר העובדים הזוטרים יותר

ההפסדים הכבדים של "מעריב" במחצית השנה נותנים את אותותיהם. המו"ל עופר נמרודי והעורך הראשי אמנון דנקנר כינסו את בכירי העיתון לדיון במצב, לקראת הזמנת כמה עשרות עובדים לשימוע לפני פיטורים. לפי ההערכות, ייערך קיצוץ בשכר הבכירים, וייתכן אף קיצוץ מדורג בשכר העובדים הזוטרים יותר. לפני כשנתיים נערך ב"מעריב" קיצוץ נרחב ופוטרו כ-100 עובדים. דנקנר ונמרודי לא הגיבו על הידיעה עד עתה.

לפני כמה שבועות כינס נמרודי את חברי ההנהלה ובכירי העיתון ואמר להם כי החברה עדיין נמצאת בהפסדים וכי בכוונתו לנקוט צעדים אסטרטגיים לשינוי המצב. נמרודי אמר באותה ישיבה, כי החברה עדיין בהפסדים, אבל יש בקופת החברה יותר מ-50 מיליון דולר במזומן. באותה עת עדיין לא פורסמו התוצאות הכספיות למחצית 2006.

לפי הדו"חות שפורסמו ב-31 באוגוסט, ההפסד הנקי של חברת מעריב זינק ל-22.5 מיליון שקל ברבעון השני של 2006, לעומת רווח של 385 אלף שקל ברבעון המקביל אשתקד. מתחילת 2006 רשמה קבוצת מעריב הפסד נקי של 39.5 מיליון שקל - פי 3.4 מההפסדים במחצית הראשונה של 2005. מדו"חות מעריב עלה עוד, כי בחצי השנה האחרונה נרשמה ירידה של 20.6 מיליון שקל בהשקעות החברה לזמן קצר, שהסתכמו בסוף יוני ב-70 מיליון שקל. בעיתון הסבירו כי ההפסד נבע ברובו מירידה בשווי השוק של השקעה בניירות ערך סחירים. בנוסף ציינו, כי בחודשיים האחרונים איבד תיק ההשקעות של החברה עוד 9.9 מיליון שקל מערכו.

בסקר TGI האחרון נמצא כי החשיפה לעיתונים היומיים ממשיכה לרדת. החשיפה לגיליון יומי ממוצע של מעריב ירדה מ-22.4% ל-20.4%, והחשיפה לגיליון סוף השבוע של מעריב ירדה מ-28.2% ל-25.3%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully