וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרי ש"ס זועמים על קמפיין תיירות בבריטניה

29.10.2006 / 13:36

בקמפיין שאמור להחזיר את התיירים לישראל, נראות דוגמניות רצות בבגדי ים בחופי הארץ. השר ישי: הכותל יביא יותר תיירים

שרי ש"ס זועמים על קמפיין תיירותי שאמור להביא את הבריטים לבקר בישראל. הסיבה: דוגמנית לטבית עטויה בבגדי ים חושפניים שמפרסמת את חופי תל אביב, אילת וים המלח.

מדובר בקמפיין פרסומי שמופיע בעיתוני בריטניה, בשילוט חוצות, בטלוויזיה ובאינטרנט, שאמור להציל את ענף התיירות שנפגע מאוד בעקבות המלחמה בצפון. הקמפיין יעלה היום לדיון בישיבת הממשלה השבועית, אך משרד התיירות צנזר את תמונותיה של הדוגמנית "כדי לא להביך את שרי ש"ס". בנוסף צונזר תשדיר בו נראות דוגמניות רצות בחופי תל אביב.

שר התמ"ת אלי ישי אמר בתגובה, כי "אם במשרד התיירות יראו את מה שדומה לעולם אף תייר לא יבוא לפה. אבל אם יראו באותם הסרטים את מה שיש רק פה יבואו תיירים רבים". ישי הוסיף, כי בישראל יש "מוטיבים מדהימים במשמעותם ובייחודם – כותל, קבר רחל, מערת המכפלה, מנהרות הכותל ועוד אתרים רבים שחובה להציגם בתפוצות. התיירים לא מגיעים בגלל מה שיש בחוף אלא למרות מה שיש בחוף".

השר הממונה על הדת יצחק כהן מש"ס אמר, כי "לא שאנו נגד חופים, אבל הים הוא אותו ים והחול הוא אותו חול בארץ ובעולם. במקום לצנזר סרטים לממשלה שיפסיקו לצנזר את מדינת ישראל האמיתית לתפוצות".

ב"ידיעות אחרונות" פורסם, כי מאז מלחמת לבנון השניה נרשמה ירידה של 30%-40% במספר התיירים הנכנסים לישראל. משרד התיירות הקצה בעקבות זאת 150 מיליון דולר לשיווק ישראל בעולם בשנים 2007-2009, סכום של 50 מיליון דולר בשנה.

משרד התיירות מסר בתגובה, כי "הקמפיין הבריטי קיים זמן רב. המשרד בחר להציג בפני הממשלה את התשדיר שמשודר בטורקיה ובארה"ב ומהווה דוגמה לקמפיין שנועד להוציא את ישראל מהמשבר בענף התיירות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully