וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית ההשקעות פריזמה מפטר 15% מעובדיו

28.10.2008 / 11:30

גל הפיטורים בבתי ההשקעות נמשך: לאחר הודעות הפיטורים בתמיר פישמן, מיטב וכלל פיננסים, פריזמה יפטר כ-50 עובדים

גל הפיטורים בבתי ההשקעות נמשך. בית ההשקעות פריזמה מתכנן מהלך פיטורים של 15% מכח האדם וקיצוץ של 7% לעובדים שיוותרו. מדובר בסבב שני של פיטורים בפריזמה, המנוהל על ידי יובל גביש, בניסיון לבצע תוכנית התייעלות במבנה הארגוני.

פריזמה מעסיק כ-350 עובדים, כך ש-15% הם כ-52 עובדים. מדובר במהלך הפיטורים המשמעותי ביותר שנעשה עד כה, כאשר ביתר בתי ההשקעות - בוצעו קיצוצים מצמצמים יותר עד כה של כ-5%-10%.

בבית ההשקעות תמיר פישמן פיטרו כ-10 עובדים - כ-5% מכח האדם, במיטב פיטרו כ-5%-10% מכח האדם, בכלל פיננסים פוטרו כ-25 עובדים, במגדל שוקי הון פוטרו גם כן כ-25 עובדים.

פריזמה הוקם בשנת 2005 על ידי קרן מרקסטון, המנוהלת על ידי רון לובש ואמיר קס. פריזמה רכש במהלך השנה מאז הקמתו נכסים בהיקף של כ-60 מיליארד שקל בהיקף השקעה של כ-2.1 מיליארד שקל - מזה כמיליארד שקל בהון עצמי והיתר באשראי מהבנקים. כיום מנהל פריזמה 38 מיליארד שקל, לאחר שסבל פידיונות ענק בקרנות הנאמנות.

מאז מינויו של יובל גביש לתפקיד בחודש מארס 2008 - גיבש המנכ"ל החדש הנהלה חדשה, והוא מיישם בבית ההשקעות תוכנית התייעלות רחבה. לאחרונה, מנהל בית ההשקעות הגדול מגעים למיזוג עם בית ההשקעות אלטשולר שחם, אם כי עד כה אין כל וודאות שהמיזוג אגן יתרחש.

מפריזמה נמסר בתגובה: "פריזמה, כבית השקעות מוביל בישראל, נערך אף הוא בעקבות האירועים בשווקים הגלובליים ומגבש תוכנית פעולה הכוללת צעדי התייעלות במטרה להתאים את מבנה החברה לאתגרי השוק בצורה הטובה ביותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully