וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזוכה הגדול בהגרלת הלוטו: מפעל הפיס

אלון שן

26.8.2009 / 14:10

בהגרלת הלוטו שהתקיימה אמש לא עלה בגורל איש מהמשתתפים אבל מפעל הפיס שלשל לכיסו 21.5 מיליון שקלים מהטפסים, תוצאת שיא להגרלה אחת. ביום שבת הקרוב יעלה סכום הזכייה ל-52 מיליון שקלים

איתי חסיד

צילום: איתי חסיד, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: עומר רבין

לישראלים יש 52 מיליון סיבות למלא לוטו עד יום שבת הקרוב: סכום הזכייה עלה לאחר שאמש לא הצליח אף אחד מהמשתתפים לנחש את כל הספרות שעלו בגורל – כך שסכום הזכייה גדל פעם נוספת ועומד כעת על 52 מיליון שקלים בהגרלת ה"דאבל לוטו" ו-26 מיליון שקלים בהגרלת הלוטו "הרגיל"

אך יש מי שגם זוכה כשכולם מפסידים: ממפעל הפיס נמסר לוואלה! עסקים כי בהגרלה אתמול השתתפו לא פחות מחצי מיליון טפסים וההכנסות הסתכמו ב-21.5 מיליון שקלים, תוצאת שיא להגרלה אחת. החל ממחצית יולי, אז הייתה הזכייה האחרונה בפרס הראשון, הסתכמו מכירות מפעל הפיס ב-150 מיליון שקלים.

במפעל הפיס צופים הכנסות זהות בשבת

רבות מכך ניתן לייחס ללוטו החדש, שהגדיל את הסכומים בהם ניתן לזכות, אך גם הקטין את אחוז הסיכויים לזכייה. מאז השקתו בחודש פברואר זינקו המכירות בהשוואה לתקופה המקבילה בכ-180 מיליון שקלים, המהווים גידול של כ-38% במכירות ומסתכמים ב-624 מיליון שקלים. בנוסף, החל מהשקת ההגרלות החדשות נולדו בישראל 23 מיליונרים חדשים, כמות שיא לתקופה של חצי שנה.

במפעל הפיס צופים כי הכנסות ההגרלה בשבת תהיינה זהות להגרלה שהתקיימה אמש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully