וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

FOX מצטמצמת: תסגור 80 חנויות ברחבי הארץ

עדי דברת-מזריץ

10.11.2009 / 9:12

לא מתפשטת, מקצצת: רשת האופנה הגדולה תחסוך בעלויות ע"י צמצום חד בכוח האדם ואיחוד כל מותגי הרשת לחנויות אחודות בקניונים ברחבי הארץ. ברבעון השני הפסידה החברה 2.1 מיליון שקל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בקרוב על 80 חנויות פחות. בר רפאלי ונעם טור, הפרזנטורים של רשת פוקס/מערכת וואלה!, צילום מסך

רשת פוקס מנסה לחסוך בעלויות. הרשת ביקשה ממנכ"לי הקניונים כי יאפשרו לאחד את מותגי הרשת, שנמצאים היום בחנויות נפרדות לנשים, גברים, ילדים ותינוקות, לחנות אחת גדולה שתכלול את כל המותגים. ההיגיון הכלכלי העומד מאחורי זה מהווה חיסכון בעלויות, הנובע מצמצום בכוח אדם וקבלת שטחים גדולים בשכ"ד נמוך יותר. בסוף התהליך, צפויה פוקס שמפעילה 180 חנויות, להישאר עם 100 חנויות גדולות יותר.

עם זאת, עד שהתהליך ייצא לפועל ייקח זמן, שכן לקניונים חוזים עם שוכרים קיימים. כפי שפורסם ב-themarker, הנהלת פוקס שלחה לאחרונה מכתבים למנכ"לי הקניונים בהם הודיעה על כוונתה לסגור את רוב חנויות העודפים שלה, כך שמתוך 11 חנויות תישאר עם 3 בלבד. הרשת מסרה אז כי הסיבה נובעת מכך שהרשת צימצמה את הזמנת המלאים, מה שלא מותיר בידיה מספיק סחורה בכדי שתתפרש על פני כל כך הרבה חנויות.

רשת פוקס, המפעילה כ-180 חנויות, סיכמה רבעון שני לא קל בהשפעת המשבר הכלכלי: הכנסות החברה הצטמצמו ב-3% והסתכמו ב-143 מיליון שקל, אך הוצאות החברה לא ירדו בהתאם. הרווח התפעולי נחתך ב-54%, ל-7.4 מיליון שקל ברבעון השני. בשורה התחתונה הציגה החברה מעבר להפסד של 2.1 מיליון שקל, לעומת רווח של כ-5 מיליון שקל ברבעון המקביל.

בפוקס ייחסו את הירידה במכירות למשבר הכלכלי ולמזג האוויר החם ששרר בחורף האחרון. גם המכירות לזכייני החברה בחו"ל הצטמצמו, בעיקר בשל החזרת סחורות וירידה במכירות לזכיין הרומני.

  • עוד באותו נושא:
  • פוקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully