וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמשך המאבק המשפטי בין רייפמן למנהל נכסיו

6.1.2010 / 15:11

איש העסקים אלי רייפמן מוסיף להסתבך: השבוע ביקש איתן ארז להשיבו לכלא בגין ביזיון בית המשפט. רייפמן: "מטרתו היחידה של ארז היא השחרת פניי והתנכלות"

ההתקוטטות המשפטית בין אלי רייפמן לממונה שמונה לנכסיו, איתן ארז, נמשכת: ארז הגיש השבוע לבית המשפט המחוזי בתל אביב בקשה להחזיר את רייפמן לכלא בגין ביזיון בית המשפט, לאחר שלטענתו לא מילא אחר החלטת בית המשפט להעביר לידיו פרטים מסויימים בנוגע למניות אמבלייז. בתגובה לטענות טען רייפמן: "במקום למלא אחר תפקידו ולסייע לי לממש את נכסי, בוחר איתן ארז להקדיש את כל מרצו בניסיונות לכלוא אותי מאחורי סורג ובריח".

בבקשה של ארז נטען, כי בניגוד להחלטת השופטת ורדה אלשייך, רייפמן לא העביר לידיו מידע אודות חברה בשם "גולד ביזנס אינווסטמנט", חברה שלטענת ארז - רייפמן העביר אליה 4.3 מיליון דולר.

בתגובה שהגישו עורכי דינו של רייפמן, שלומי תורג'מן ודורון אפיק, נטען כי "מטרת הבקשה אחת היא - השחרת פניו של החייב והתנכלות לו. כך ממש!!" (הסימנים במקור). השניים טוענים כי לרייפמן אין מידע על החברה וכך גם נמסר לארז. בנוסף, הם טוענים שבידי ארז כבר מצויים כל הפרטים אודות החברה. "הגשת בקשה לביזיון בית המשפט ימים בודדים לאחר שהחייב אך שוחרר ממעצר למעצר בית, מהווה שימוש ציני בהליכי משפט תוך התעמרות בחייב", נכתב בתגובה שהגישו לבית המשפט.

רייפמן מסר בתגובה כי "התנהגותו הכפייתית של ארז וניסיונותיו לכלוא אותי, פוגעות בתיק הכינוס ובנושים. מאסרי כבר הוכח כצעד שאינו מקדם דבר ואף להפך, היכולת להחזיר את החובות טמונה בכך שאהיה חופשי לפעול ובכך אוכל לקדם את מימוש נכסי". לדבריו, עו"ד ארז הוא זה שמכשיל את מימוש הנכסים והחזר החובות לנושים של אמבלייז. "איתן אז הבטיח שהוא ישבור אותי בכלא וזה מה שהוא מנסה לעשות, כל פעם בתירוצים שונים. אני חוזר ומבקש מהרשויות לבדוק את התנהגותו של איתן ארז ומניעיו".

ארז, מצידו, הגיש היום (רביעי) את תגובתו לבית המשפט, בה כתב בין השאר: "שוב אנו עדים לקלות הבלתי נסבלת בה מכפישים החייב ובאי כוחו את המנהל המיוחד, ביודעם כי עקב היותו של החייב תחת צו כינוס, ממילא אין טעם להגיש נגדו תביעת דיבה".עוד הוסיף ארז ואמר: "חבל כי באי כוחו של החייב נגררים אחריו ומוכנים להדפיס ולהקליד כמעט כל דבר ללא כל סינון או בקרה ומבלי לכבד את עצמם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully