וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי רייפמן חוזר לשבועיים מאסר

אלון שן, גלעד גרוסמן ואיילה חננאל

10.1.2010 / 11:45

ביהמ"ש המחוזי בת"א הורה לשלוח את איש העסקים לשבועיים מאסר בגין ביזיון בית משפט. מוקדם יותר הגיש רייפמן תלונה נגד כונס נכסיו עו"ד איתן ארז בטענה כי פעל בניגוד לחוק

עוז מרון

(צילום: עוז מירון ונועם אשל עריכה: גדי וינסטוק)

בית המשפט המחוזי בת"א הורה היום (ראשון) לשלוח את איש העסקים אלי רייפמן לשבועיים מאסר בגין ביזיון בית משפט, וזאת מכיוון שלא עמד בתנאים שהכתיבה השופטת ורדה אלשיך לקדם את חשיפת מניות חברת אמבלייז שבבעלותו.

במהלך הדיון אמר עו"ד איתן ארז, המנהל המיוחד שמונה לכינוס נכסיו של רייפמן, כי "פנה ל-45 מהנאמנים שהיו אמורים להחזיק במניותיו של רייפמן, אולם "רק שבעה מהם טרחו לענות וכמובן שאף אחד לא מחזיק מניות".

לגבי הדו"חות שהגיש רייפמן, אמרה השופטת אלשייך: "מה לי דו"חות עבי כרס, אם כל-כולם עמוסים במלל רב שאין בו דבר, ומכילים ענייני רקע ובסוגיות בעלות רלוונטיות פחותה, וזאת כאשר עיקר-העיקרים של ההליך אינו מתמלא ואינו מתקיים". בתגובה לכך, אמר בא כוחו של רייפמן, עו"ד שלומי תורג'מן: "חלק מהדוחות אכן מפוצצים ממידע וחלקם ממיינים מידע, המנהל קיבל דוחות עבי קרס".

השופטת אלשיך סיכמה את דבריה באומרה כי "אי לכך, אין מנוס מלהשיב את החייב למאסר, וזאת במטרה לאלצו לשנות את דרכיו ולהעביר את מניותיו - אשר על כן, בשלב זה, אני מחליטה על מאסרו של החייב למשך 14 יום".

מוקדם יותר, הגיש רייפמן תלונה למפלג ההונאה של משטרת מחוז תל אביב נגד הכונס שמונה לנכסיו, עו"ד איתן ארז. לדברי רייפמן, ביצע ארז את תפקידו תוך ביצוע עבירות פליליות, לרבות זיוף דו"ח כספי, הטעיה חוזרת ונשנית של בית המשפט, מעילה באמון ובכספים, הפרת צו שיפוטי והסתרת ניגוד עניינים מהותי.

כזכור, איש העסקים אלי רייפמן כבר ריצה ימי מאסר לאחר שבית המשפט העליון גזר זאת עליו בגין ביזיון בית המשפט וסירובו להעביר למנהל המיוחד שמונה לכינוס נכסיו את מניות אמבלייז. השופט חנן מלצר אמר לאחר החלטתו כי "צר לי על רייפמן שנראה כמי שנפל מאיגרא רמה לבירא עמיקתא, אגב השמעת גירסאות סותרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully