וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החקירה הסתיימה: כשל טכני גרם לשריפה באיקאה

איילה חננאל

14.2.2011 / 10:30

כשבועיים לאחר השריפה הגדולה שפרצה בסניף איקאה בנתניה, הודיעו מערך הכיבוי והמשטרה כי מקור השריפה אינו רשלנות, אלא כשל שנגרם ככל הנראה ממגע בין מי גשמים למערכת החשמל

בישיבת סיכום בנושא חקירת מקור שריפת הענק שכילתה את סניף איקאה בנתניה על תכולתו לפני כשבועיים, שנערכה היום (שני) עלה כי מקור השריפה הינו, ככל הנראה כשל טכני, שנגרם ממגע בין מי גשמים ומערכת החשמל.

בישיבה, שנערכה בראשות נציב הכבאות הארצי, רב טפסר שמעון רומח, ומפקד מרחב השרון במשטרה, שמעון שומרוני, יחד עם צוותי החקירה של המשטרה ומערך הכיבוי, הגיעו הצדדים למסקנה שהשריפה פרצה כתוצאה ממגע בין מי גשמים ומערכת חשמל, אשר חיממו רצועות זפת, ואלו גרמו ככל הנראה לשריפה.

מישיבת הסיכום עולה, כי מאחר שאין כל חשד לרשלנות או עבירה פלילית, המשך החקירה ייעשה על ידי נציבות כיבוי האש. בין היתר ייבדקו הנושאים הקשורים למערכת הגילוי והכיבוי של המבנה וזאת על מנת להגיע לממצאים ומניעת דליקות במבנים נוספים במדינה.

כזכור, לפני כשבוע, לאחר הערכת מצב שערכה המשטרה בנושא חקירת השריפה, נשללה אפשרות של הצתה בזדון וכיוון החקירה שהמסתמן הוא כי זו נגרמה בשל כשל טכני, אולם נמסר אז כי החקירה צפויה להימשך עוד זמן רב. השריפה הגדולה שפרצה בסניף רשת אביזרי הבית השוודית, איקאה, לא הביאה לנפגעים, אך הביאה לקריסת גג המבנה וכילתה את כל תכולתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully