וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ועדת הכלכלה: "לחשוף נתוני התנהלות דלק נדל"ן"

צבי זרחיה

23.11.2011 / 11:47

לקראת דיון שייערך בוועדת הכלכלה פנה יו"ר הוועדה כרמל שאמה-הכהן לרשות לניירות ערך בבקשה להמציא נתונים בדבר התנהלותה הכספית של החברה בה שולט איש העסקים יצחק תשובה

ח"כ כרמל שאמה הכהן, יו"ר וועדת הכלכלה, פנה היום ליו"ר רשות ניירות ערך, פרופ' שמואל האוזר, בבקשה להמציא לוועדת הכלכלה נתונים בדבר ההתנהלות הכספית במהלך השנים האחרונות של חברת דלק נדל"ן , בעלי השליטה ונושאי המשרה בה, כבסיס לדיון ביום רביעי הקרוב.

"יש לי בסיס לחשד כי מקרה דלק נדל"ן מכיל וממחיש את כל הכשלים העיקריים והקיימים בשוק ההון המקומי, החל משלב גיוס החוב מהציבור והגופים המוסדיים, דרך ניהול הכספים ועסקות בעלי עניין, וכלה בהסדר החוב המוצע כיום על ידי בעל השליטה. אני לא יכול להבטיח שהמיליארדים יחזרו לציבור, אבל אני כן מבטיח ומתחייב שכל האמת תתברר ותצא לאור".

שאמה ביקש לקבל נתונים החל משנת 2001 לגבי הסוגיות הבאות: כמה דיבידנדים משכו בעלי המניות בחברה, מהו השכר אשר שולם לנושאי המשרה בחברה, מהם דמי הניהול אשר שולמו לבעלי עניין בחברה, כמה אופציות ומה שוויין או שווי הטבות אחרות שהוענקו לבעלי שליטה ונושאי משרה בחברה? פרטי עסקת הרכישה של חברת חוף כרמל על ידי החברה, אלו תשלומים שולמו לרמי נאור, חתנו של יצחק תשובה? האם דווח על בני משפחה של בעלי שליטה או נושאי משרה אחרים שזכו לקבל תשלומים מהחברה ומה היו המסקנות של תהליכי הבדיקה ו/או החקירה שניהלה הרשות בעניין החברה?.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully