וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קודאק הגישה בקשה לפשיטת רגל

19.1.2012 / 8:41

ענקית הצילום איסטמן קודאק הגישה בניו יורק בקשה לפשיטת רגל. החברה תמשיך בינתיים בהפעלת עסקי החברה בעזרת מימון בסך 950 מיליון דולר שהשיגה מסיטיגרופ

לאחר חודשים של ספקולציות ונסיונות להיחלץ מחובות הענק שצברה, ענקית הצילום איסטמן קודאק הגישה הבוקר בניו יורק בקשה רשמית לפשיטת רגל.

עם זאת מסרה החברה, שמסרה את המסמכים בבית משפט במנהטן, כי הצליחה לקבל מימון בגובה 950 מיליון דולר מסיטיגרופ , כך שתוכל לעת עתה להמשיך ולהפעיל את עסקי החברה. במסגרת זאת, תוכל קודאק להמשיך ולהחזיק בנכסים שברשותה, ומימון מסוג זה יאפשר לחברה, על פי החוק האמריקאי, לזכות בהתחלה חדשה לחברה בתנאים מגבילים.

"במסגרת הארגון מחדש של קודאק, מתכוונת החברה לחזק את הנזילות שלה בארה"ב ומחוצה לה, ולהזרים הכנסות באמצעות מכירה של קניין רוחני לא אסטרטגי", נמסר בהודעת החברה. "הדבר יאפשר לקודאק להתמקד בתחומים העסקיים החשובים ביותר עבורה".

ב-5 בינואר הזהירה סוכנות הדירוג מודי'ס כי קודאק מצויה ב"סבירות גוברת לפשיטת רגל", והעריכה את חובות החברה בכ-1 מיליארד דולר. רק 4 חודשים קודם לכן פירסמה קודאק הודעה כי אין בכוונתה להגיש בקשה לפשיטת רגל וכי היא תוכל לממן את החוב באמצעות מכירת פטנטים.

קודאק דיווחה על הפסד גדול מהצפוי ברבעון השלישי, ראיה נוספת לכך שהחברה מתקשה להמציא עצמה מחדש בעידן הצילום הדיגיטלי. קודאק דיווחה על הפסד בסך 222 מיליון דולר - כמעט כפליים מתחזיות האנליסטים. ברבעון המקביל בשנה שעברה רשמה קודאק הפסד נקי בסך 43 מיליון דולר.

  • עוד באותו נושא:
  • קודאק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully