וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דב מורן על בטר פלייס: עשו הרבה שגיאות

27.5.2013 / 9:23

היזם וממציא הדיסק-און-קי בראיון לגל"צ: "צריך להסתכל על החיים בפריזמה רחבה - תמיד יהיו כשלונות. צריך לשחרר, להתקדם".. על שי אגסי: "השיג הצלחות יפות, הוא יתעשת"

"אני עצוב. זה חלום, זו יוזמה ישראלית שקרסה", כך אמר הבוקר (ב') היזם דב מורן, ממציא הדיסק-און-קי וממקימי חברת "מודו" שקרסה, בראיון לגל"צ. "כולם מכירים את הסיפור של מודו, אבל צריך להסתכל על החיים בפריזמה רחבה - תמיד יהיו כשלונות. צריך לשחרר, להתקדם, ובסוף יהיו הצלחות".

מורן התייחס לחברת בטר פלייס וכשלונה: "האבחנה בין כישלון להצלחה היא לפעמים אבחנה מאד דקה. יום אחד הכל פתאום מתחבר ודברים הופכים להצלחה אדירה, ובינתיים לפעמים אנשים דופקים את הראש בקיר".

"אני רואה את הסיטואציה של אנשים שהיו בחברה הזו – שנלחמו והאמינו. ופתאום זה נגמר", אמר. "שי אגסי השיג לפני בטר פלייס הצלחות מאד יפות. הוא מכר חברות ועמד בראשות של ארגונים מאד גדולים. בבטר פלייס הוא נכשל. הוא יתעשת, יש לו מספיק זמן לחופש - ויחזור לעניינים".

"אני משוכנע שעשו שם הרבה שגיאות", אמר מורן. "האוטו הזה היה צריך להיות מהיר, קטן וזול נורא. אבל כל מי שמעביר ביקורת רוצה להרגיש חכם".

באשר לשאלה אם החברה תמשיך להתקיים, אמר מורן: "כמו שהחברה מתנהלת כיום, אין לה עתיד. היא לא תמשיך להתקיים, אני לא רואה מישהו מגיע להשקיע בה במצבה הנוכחי - אבל על הרעיון עצמו לא הייתי מוותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully