וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: מנהל בבנק מסר מספרי אשראי לעבריינים

נתיב נחמני

17.3.2008 / 8:48

מנהל בכיר בבנק "מסד" בנתניה חשוד בהעברת מספרי כרטיסי אשראי למשפחת פשע. ככל הנראה, מאות אלפי שקלים נגנבו

פרשת הונאה בהיקף של מאות אלפי שקלים, במרכזה עומדים עובד בכיר בבנק "מסד" ומשפחת פשע מוכרת מאזור השרון, נחשפה היום (שני) על ידי מפלג ההונאה של מחוז המרכז. הפרשה, המכונה במשטרה "בנקאות אישית", חושפת שיטת עבודה פשוטה אך מתוחכמת, במסגרתה פעלו החשודים לזיוף של מאות מספרי כרטיסי אשראי.

העובד הבכיר, ששימש כמנהל בסניף בנתניה, נעצר הבוקר בחשד שמסר לעבריינים מספרי כרטיסי אשראי שטרם סופקו ללקוחות. באמצעות הכרטיסים ביצעו החשודים קניות במספר רב של חנויות באזור השרון ובתל אביב. בנוסף נעצרו שניים מהעבריינים. השלושה נחקרים על ידי המשטרה, והם יובאו היום לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בכפר סבא. לדברי דובר מחוז מרכז של המשטרה, סנ"צ שלמה שגיא, הפרשה רק בתחילתה, ובהמשך צפויים מעצרים נוספים.

בחיפוש בביתו של המנהל נמצא חומר החשוד כסם ורשיון נהיגה מזויף. העבריינים חשודים גם בהפעלת רשת מתדלקים בתחנות דלק, שצוידו ב"מסופונים" בעזרתם העתיקו מספרי כרטיסי אשראי של לקוחות. השלושה חשודים בקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, באחזקת ציוד לזיוף כרטיסי אשראי ובהונאה בכרטיסי אשראי. המנהל חשוד ברישום כוזב במסמכי תאגיד, במרמה ובהפרת אמונים בתאגיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully