וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קנאת חינם עלולה להביא לחורבן החברה"

זוהר בלומנקרנץ

30.7.2009 / 9:09

מנכ"ל אל על במכתב לעובדים: "מופצות על ידי גורמים אנונימיים שמועות שקריות, מופרכות ומצוצות מהאצבע בנוגע למשכורות חברי ההנהלה"

סכסוך העבודה באל על נכנס אתמול לתוקף על ידי ההסתדרות. הסכסוך הוכרז במחאה במחאה על צעדים חד צדדיים שנקטה, לטענתה, הנהלת החברה. הסכסוך מאפשר לעובדים לפתוח בשביתה בעוד שבועיים. בתגובה שלח מנכ"ל אל על, חיים רומנו, מכתב לכל העובדים בו הוא מזהיר מפני חורבן החברה.

במכתב שהגיע לידי TheMarker מזכיר רומנו את יום ט' באב שחל היום. "יש האומרים שרק שנאת חינם הביאה להתרחשותו. ייתכן ויש בתוכנו כאלה שיוכיחו שגם קנאת חינם עלולה להביא לחורבן.

מופצות על ידי גורמים אנונימיים שמועות שקריות, מופרכות ומצוצות מהאצבע בנוגע למשכורות חברי ההנהלה ובדבר חלוקת בונוסים סודיים למנהלים. השמועות מיועדות מן הסתם לעורר קנאת חינם, ליצור תחושת תסכול, להסית ולהתסיס את ציבור העובדים הרחב והאחראי, שברובו המוחלט מבין את האתגרים העצומים וחסרי התקדים שעומדים כיום בפני אל על", כתב רומנו לעובדי החברה.

רומנו תוקף את רעיון סכסוך העבודה כ"הזוי לחלוטין, נוגד כל היגיון קיומי ומעיד על נטיות אובדניות מצד מי שיוזם ועומד מאחורי רעיון שכזה".

רומנו קורא לנציגי העובדים "לגלות את האחריות המתחייבת כלפי החברה. התייצבו בחזית אחת עם ההנהלה למאבק האמיתי מול שטף המטוסים הזרים הנוחתים כאן, השלכות המשבר הכלכלי על תנועת התיירות, המכות הנוחתות על תעשיית התעופה העולמית, שהביאו כבר לקריסתן של חברות תעופה ולפיטוריהם ההמוניים של אלפי עובדים".

יו"ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות, אבי אדרי אמר בתגובה: "הנהלת אל על אילצה את נציגות העובדים וההסתדרות להכריז על סכסוך עבודה. נטל האחריות כרגע מונח על כתפי ההנהלה. אנו פונים להיכנס למשא ומתן עם נציגות העובדים".

יו"ר ועד עובדי אל על, יוסי לוי: "בעידן של חברה מדממת, לא מביאים עובדים בחוזים אישיים בהון עתק ובמקביל דורשים משאר העובדים להתייעל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully