וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שביתה ברשויות מיום א' - "הגדולה ביותר אי פעם"

30.12.2010 / 19:10

מרכז השלטון המקומי מתכוון לממש את איומיו ולפתוח מיום ראשון בשביתה בלתי מוגבלת בזמן. בין היתר, לא תיאסף אשפה ולא יינתנו שירותי רווחה. ירושלים וחיפה הודיעו כי לא יצטרפו

מרכז השלטון המקומי הודיע הערב (חמישי) על שביתה כללית ללא הגבלת זמן החל מיום ראשון הקרוב. במסגרת השביתה לא תיאסף אשפה, לא תתקיים קבלת קהל ברשויות, לא יינתן מענה טלפוני, ולא יטופלו מקרים במחלקות הרווחה. במוסדות החינוך תחול השביתה על מורי בתי הספר העל יסודיים, שרתים, מאבטחים, נהגי הסעות, ומלווים לתלמידים. מהשלטון המקומי נמסר כי האחריות להפעלת מערכת החינוך עוברת למשרד החינוך. עיריות ירושלים וחיפה הודיע כי לא יצטרפו לשביתה.

יו"ר מרכז השלטון המקומי שלמה בוחבוט אמר בעקבות ההודעה כי "זו השביתה הגדולה ביותר שהייתה אי פעם בישראל. אנו נחושים להשיג עבור תושבינו את המגיע להם בדין, לקבל את השירותים שאנו כשלטון מקומי מחויבים להם, וכן לאפשר לעובדי הרשויות המקומיות לקבל את שקיבלו עובדי המגזר הציבורי בישראל".

עוד נמסר ממרכז השלטון המקומי כי "השביתה היא על רקע קיצוץ בתקציבי החינוך והשירות לתושב וכן על רקע התייקרות מחירי המים . "עד כה טרם נענתה ממשלת ישראל ולו לסעיף אחד מסעיפי דרישות השלטון המקומי, בגינן יצאנו למאבק, ובראשן תקציב 2011-2012 ונושא המים", נמסר ממטה המאבק.

שמוליק ריפמן, יו"ר המועצות האזוריות, הודיע שיקיים לימודים כסדרם, חרף השביתה. לדבריו, "אין צורך לשבות על גבם של תלמידים ומורים. מוסדות החינוך אצלנו יפעלו כסדרם".

ממשרד החינוך נמסר כי "הלימודים ביום ראשון יתקיימו כסדרם . המשרד קורא לתלמידים ולמורים להגיע לבתי הספר. המשרד יפעל כמיטב יכולתו לקיים את הלימודים כסדרם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully