וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט מתקנת: עליות שערים בניו יורק

עומר רבין

22.5.2010 / 0:43

המדדים המובילים בניו יורק הוסיפו היום כאחוז בממוצע לערכם לאחר נפילה חדה שרשמו אתמול. בסיכום שבועי איבדו המדדים המובילים עד 5% מערכם

יום תנודתי נוסף עבר היום על המשקיעים בוול סטריט, שם אופיין המסחר בשינוי מגמה ובלחץ רב מצד הסוחרים. על אף שהיום נפתח בירידות שערים, בסופו של דבר הצליחו המדדים "לתקן למעלה" מעט מהירידות החדות מאוד שנרשמו בניו יורק אתמול.

בסופו של יום עלה מדד הדאו ג'ונס ב-0.9%, הנאסד"ק טיפס ב-1.3% ומדד 500 החברות המובילות עלה בשיעור דומה. עם זאת, בסיכום שבועי רשם הדאו ג'ונס ירידה חדה של 4% והנאסד"ק צלל 5% בתוך חמישה ימי מסחר בלבד.

בתל אביב ייפתח המסחר ביום ראשון על רקע התנודתיות הרבה בוול סטריט וכן אווירת המסחר השלילית באירופה שנמשכה גם היום. עם סגירת שבוע המסחר באחד העם אתמול, הגיע מדד המעו"ף למרחק של 11% מרמת השיא אליה הגיע רק לפני קצת יותר מחודש.

מי שכן התחזק היום באופן משמעותי הוא האירו שרשם זינוק של כ-2% אל מול הדולר. גם אל מול השקל התחזק היום המטבע האירופי (בין היתר בעקבות אישור העברת כספי הסיוע להצלת האירו מצד בית הנבחרים הגרמני) – ושערו היציג נקבע בצהרים על ידי בנק ישראל על 4.783 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully