וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם באומן-בר פורש מתחרות קקטוס הזהב

איילה צורף

13.2.2007 / 15:48

עוד פרשו: מקאן אריקסון וגיתם. ככל שיותר משרדים פורשים מהתחרות הופכת זכייתו של שלמור-אבנון בה למובטחת

משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי אף הוא לא ישתתף בתחרות [[קקטוס הזהב]] - התחרות שמחלקת פרסים לקמפיינים היצירתיים של השנה. מנהל הקריאייטיב של באומן-בר, דייויד אדלשטיין, כתב מכתב ל[[יאיר גלר]], יו"ר [[איגוד משרדי הפרסום]], שבו הוסבר כי הסיבות לפרישה מן התחרות נעוצות בכך ששני משרדי פרסום גדולים - מקאן אריקסון וגיתם - החליטו להחרים את התחרות ולכן, לא ראוי שמשרד גדול כמו באומן יקח חלק בתחרות שתוצאותיה בעייתיות מלכתחילה.

לדברי אדלשטיין, "זוהי הפעם הראשונה שאנו פורשים. לדעתי אין טעם בתחרות ששני משרדים מאוד בולטים נעדרים ממנה. אי אפשר לנצח ואי אפשר להפסיד בתחרות כזאת, כל מה שייצא ממנה יצא בטעם רע". לאורך השנים לא היה באומן-בר מכוכבי התחרות. לרוב, הוא לא סיים באחד משלושת המקומות הראשונים בקרב המשרדים הזוכים. זאת, למרות שהוא מדורג שני בגודלו בתעשיית הפרסום.

ככל שעוד ועוד משרדי פרסום פורשים מהתחרות, מבטיח שלמור-אבנון-עמיחי את זכייתו בה. בכל שנה מתמודדים שני משרדי פרסום על התואר משרד השנה. המועמדים המובילים בתחרות הם, בדרך כלל, שלמור-אבנון-עמיחי ומקאן אריקסון. בשנה שעברה, הצליח גם אדלר-חומסקי להתבלט כמועמד מוביל לתואר משרד השנה. עם פרישתם של מקאן, גיתם וכעת גם באומן, הולכת התחרות ומסתמנת כתחרות של מעט משרדי פרסום גדולים, והרבה משרדים בינוניים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully