וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוננות ספיגה: רשתות השיווק נערכות לפסח

עומר רבין

14.3.2010 / 10:24

בשופרסל רכשו 600,000 חבילות מצות ו-20 טון גפילטע פיש ואצל רמי לוי מציעים מצות עם קוטג' בשקל. בסופרמרקטים צופים עליה של 70% בקניות לפני הפסח ומתכוונים להיאבק על כל לקוח

ניקיון הפסח עוד לא הגיע לשיאו, החמץ עוד לא הובער והדודה מעפולה אפילו לא התקשרה עדיין לשאול מה להביא לשולחן הסדר - אבל בכל הנוגע לרשתות השיווק, חג הפסח כבר ממש כאן. בסופרמרקטים הגדולים נערכים ל"פקקי התנועה" המסורתיים שמאפיינים את השבועיים שלפני חג הפסח ומתאפיינים במגרשי חניה מלאים, מעברים עמוסים, קופות רושמות ותחרות עזה על על ליבו וכיסו של כל לקוח פוטנציאלי.

"אנו כבר עדים לגידול של 50% בתנועת הקונים בסניפים וצופים כי במהלך השבוע שלפני החג יחול גידול של 70% בתנועת הקונים לעומת שבוע רגיל", אמר הבוקר מנכ"ל רשת שופרסל, אפי רוזנהויז לרגל השקת קמפיין מיוחד של הרשת לקראת הפסח.

במסגרת ההיערכות לחג הזמינו בשופרסל לא פחות מ-600,000 חבילות של מצות בהכשר רגיל ובהכשר הבד"צ, 100,000 יחידות חזרת, 40,000 יחידות חרוסת וסכום מבהיל של 520 טון ביצים. 450,000 בקבוקי יין מתוק ויין תירוש הוזמנו שם גם כן כדי להיענות לביקוש המיוחד שנרשם למוצר ערב החג. עובדי המחסנים של הרשת ייהנו גם בימים הקרובים מהניחוחות הנלווים להזמנה מרשימה של 20 טון גפילטע-פיש ו-16 טון דגי קרפיון.

ברשת רמי לוי המתחרה גם כן לא נשארים חייבים וצופים גידול משמעותי בתנועת הקונים: הרשת לא תפסח בחג הקרוב גם על הסמל המסחרי שלה - מוצר פופולרי בשקל אחד ותמיר את גימיק ה"עוף בשקל" בדיל מיוחד שיציע 1 ק"ג מצות בתוספת גבינת קוטג' בשקל אחד בלבד לכל לקוחות הרשת, עד גמר המלאי.

בכל הרשתות, אגב, ממליצים בימים האחרונים ללקוחות להקדים את רכישת המוצרים הנדרשים לחג ככל הניתן כדי להימנע מהעומס הרב הצפוי בשבוע שלפני הסדר ומחוסרים במלאי שעשויים להיווצר מרמות ביקוש לא צפויות. עם חלוקת תווי הקנייה המסורתיים במקומות העבודה בימים הקרובים ובהמשך יציאת תלמידי בתי הספר לחופשה צפויה התנועה בחנויות לעלות באופן משמעותי - לשמחתם הרבה של בעלי הרשתות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully