וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנייה לציבור: שלחו הצעות לפתרון בעיית הריכוזיות

19.9.2011 / 11:48

פורום פעולה אזרחית קורא לאזרחים להירתם למאבק בריכוזיות ולשלוח הצעות במיילים לשרים ולח"כים "צבא הלוביסטים של התאגידים הגדולים ערוך ומוכן לפעול שוב במסדרונות הכנסת"

פורום פעולה אזרחית קורא היום לאזרחי ישראל להפגין מעורבות במאבק נגד הריכוזיות. בפורום קוראים לאזרחים לשלוח מייל ישיר לשרים ולחברי הכנסת "לתמוך בעמדת הציבור לביטול הריכוזיות במשק, חיסול הבעלויות הצולבות ופירמידות השליטה ונקיטת צעדים מיידים לשיפור איכות חייהם של כל אזרחי המדינה".

בפורום אומרים כי "צבא הלוביסטים, היחצ"נים ועורכי הדין של התאגידים הגדולים, ערוך ומוכן לפעול שוב במסדרונות הכנסת, בניסיון לבטל את היוזמה לחיסול הריכוזיות במשק.

"הם יעשו כל שלאל ידם בניסיון לשמר את השליטה המוחלטת שיש היום למשפחות ההון - על ההון שלא שייך להן אלא לציבור הרחב (טריליון שקל). הם יעשו הכול כדי לשמר את הכוח המאפשר למשפחות ההון לרמוס מתחרים, לחסל תחרות אמיתית על ליבו וכיסו של האזרח, להעלות מחירים באופן שרירותי, לחנוק את שוק הדיור, להשתלט על כספי החיסכון והפנסיה של אזרחי ישראל ולנגוס בהם נתחים שמנים, ולהשתלט על אוצרות הטבע ועל קרקעות המדינה השייכים לכל אזרחי ישראל.

"בחסות מערכת יחסים הדוקה של הון ושלטון, הם יפעלו כדי לשמר את המציאות החמורה, שבה רוב הציבור אינו נהנה מפירות הצמיחה הכלכלית - אלא אך ורק קבוצה קטנה מאד של משפחות הון - בעוד מעמד הביניים מתפורר תחת נטל יוקר המחייה, מעגלי העוני מתרחבים והפערים בחברה גדלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully