וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקרוסופט ויאהו לא מתמזגות

הדר תדמור

6.5.2007 / 8:41

המגעים בין יאהו ומיקרוסופט בנוגע למיזוג הסתיימו ללא תוצאות. הדלת עדיין פתוחה לשיתוף פעולה עתידי

ענקית התוכנה וענקית מנועי החיפוש הודיעו כי הן מנהלות ביניהן מגעים ראשוניים לשיתוף פעולה אשר אמור להעלות את ערך המניות של שתי החברות ולהתחרות עם יריבתן . כך אמרו מקורות המקורבים לפרשה לסוכנות הידיעות בלומברג.

הדיונים בין שתי החברות הם על שיתוף פעולה ולא על מיזוג, בניגוד לפרסומים האחרונים. בסוף השבוע האחרון פורסם כי מיקרוסופט עשויה להגיש הצעה לרכישת יאהו בסך 50 מיליארד דולר. זאת, לאחר שהפסידה לגוגל מאבקים על רכישת חברות אחרות.

שיתוף פעולה בין מיקרוסופט ויאהו עשוי להגדיל את נתחה של מיקרוסופט בשוק מנועי החיפוש ל-38.4% ביחס לנתח של 48.3% השייך לגוגל כיום.

בשנה האחרונה דווח כי מיקרוסופט ויאהו ניהלו מגעים על מיזוג, אם כי לא הגיעו להסכם. דובר יאהו מסר כי החברה אינה נוהגת להגיב על שמועות. מיקרוסופט מסרה כי "נכון לזמן זה, למיקרוסופט אין תגובה על הדיווח".

העיתון "וול סטריט ג'ורנל" דיווח כי מיקרוסופט עשויה להעדיף עסקה קטנה יותר, במסגרתה תבצע ספין אוף של חטיבתה המקוונת אשר תמוזג עם יאהו, בתמורה לנתח ביאהו. בכירים ביאהו אמרו כי המכשול העיקרי למיזוג עשוי להיות התנגדותו של המייסד השותף של יאהו, ג'רי יאנג, למיזוג עם מיקרוסופט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully