וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות המעילה: יו"ר הראל מתפטר

אתי אפללו

14.5.2007 / 9:55

מוקי אברמוביץ' ביקש לסיים את תפקידו בהמשך למעילת גיא ויסמן ולעזיבת המנכ"ל הקודם, גיל הוד, שקדמה לחשיפת המעילה

קבוצת הראל הודיעה היום כי יושב ראש של בית ההשקעות של הראל שוקי הון, מוקי אברמוביץ', מבקש לסיים את תפקידו בחברה. בקשתו לסיים את תפקידו באה בהמשך למעילת הענק שביצע גיא ויסמן ולעזיבת המנכ"ל הקודם גיל הוד אשר קדמה לחשיפת המעילה.

אברמוביץ’, מי שכיהן בתפקיד יו"ר בית ההשקעות של הראל, יו"ר הראל פ.י.א ויו"ר הראל חיתום, הודיע אתמול לדירקטוריון בית ההשקעות על התפטרותו מהתפקיד. כזכור, לאחרונה עבר בית ההשקעות של הראל משבר קשה עם חשיפת מעילת הענק שביצע המשנה למנכ"ל, גיא ויסמן, במשך כ-4 שנים בחברה.

בנוסף, עבר בית ההשקעות בחודשים האחרונים חילופי הנהלה עם התפטרותו של המנכ"ל הקודם של בית ההשקעות, גיל הוד, ומינויו של בן המבורגר לתפקיד המנכ"ל.

עם פרישתו של מוקי אברמוביץ' מתפקיד היו"ר, ימלא בן המבורגר את תפקידו כיו"ר בפועל.

אברמוביץ' הודיע כי "בעקבות המעילה בבית ההשקעות ביקשתי מיו"ר הקבוצה, מר יאיר המבורגר, לסיים את תפקידי כיו"ר בית ההשקעות והחברות הבנות. המעילה זיעזעה את המערכת כולה, ומצאתי לנכון לסיים את תפקידי על מנת לאפשר לכוחות חדשים לפעול ולהפוך את המשבר להזדמנות עסקית".

מחזקים את השורות

בנוסף, מודיעה היום קבוצת הראל על רכישה של שחקן חיזוק נוסף לבית ההשקעות שלה - רקנאטי ענבר. שמעון אלקבץ, מבעלי בית ההשקעות רקאנטי ענבר, ימונה לתפקיד מנכ"ל הראל בית השקעות ויחליף בתפקיד את בן המבורגר, אשר הספיק לכהן בתפקיד זה חודשים ספורים בלבד. בנוסף, יכהן אלקבץ כמשנה למנכ"ל החברה האם של בית ההשקעות - הראל השקעות, ביטוח ופיננסים.

כמו כן, בית ההשקעות רקנאטי הראל ישמש כבית השקעות בוטיק בנוסף לבית ההשקעות של הראל. בראשו יעמוד לני רקנאטי בתפקיד היו"ר, כאשר דן גונן ימשיך לכהן בתפקיד מנכ"ל בית ההשקעות הראל-רקנאטי, וכן יהיה אחראי על פעילות חברי הבורסה בהראל.

במסגרת העסקה רוכשת קבוצת הראל 55.2% מן הבעלות על בית ההשקעות, בתמורה לכ-15 מיליון שקל. בעלי השליטה הקודמים, בראשות לני רנקאטי, ימשיכו להחזיק ביתרת המניות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully