וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: קסטרו הטעתה צרכנים

יאיר לפידות

15.8.2007 / 17:00

החברה מואשמת שהעניקה הנחה נמוכה מכפי שפרסמה: על פי הפרסום הוענקו 50% הנחה על נעלים, אך החישוב היה לפי המחיר בתחילת העונה

רשת קסטרו הטעתה את צרכניה בכך שנתנה להם הנחות בשיעור נמוך יותר מכפי שהצהירה. כך עולה מכתב אישום שהוגש לאחרונה נגד הרשת לבית משפט השלום בתל אביב, בגין עבירות על חוק הגנת הצרכן.

מכתב האישום שהוגש על ידי עו"ד טלי קינן ממשרד התמ"ת עולה כי החברה פירסמה כי היא מעניקה הנחה של 50% על נעליים, אך ההנחה חושבה לעומת המחיר של תחילת העונה, ולא לעומת המחיר שהיה בתוקף בתקופה שלפני המבצע, כפי שדורש החוק.

"בכך הטעתה חברת קסטרו את צרכניה לגבי מחיר הנעליים ולגבי שיעור ההנחה שבפועל היה נמוך בכ-10% מההנחה עליה הודיעה הרשת", אומרים בתמ"ת. החקירה, אגב, נפתחה בעקבות תלונת צרכנית אשר הבחינה במספר תויות שונות על גבי הנעליים שבמבצע.

בנוסף, עולה מכתב האישום כי התמ"ת מצא גם ליקויים בהצגת המחירים בחלונות הראווה בגלל שילוט לא ברור, בניגוד לדרישות חוק הגנת הצרכן. כן מצוין בכתב האישום כי בחנויות הרשת שווקו מוצרים עם תויות מחיר שהכילו גם מחירים במטבעות זרים , דבר שעלול להטעות את הצרכן ואף נוגד את דרישת חוק הגנת הצרכן להציג מחירים במטבע ישראלי בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully