וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראיין-אייר בוחנת כניסה לשוק הישראלי

עומר רבין

26.12.2007 / 11:58

חברת הלואו-קוסט הגדולה באירופה בוחנת ברצינות ומבצעת הכנות לכניסה אפשרית קרובה לנתב"ג. מחירי הטיסות – החל מ-60 אירו

ההצהרות המבטיחות על פתיחת השמים מתחילות להגשים עצמן: בני ברגר, האחראי לאיתור בחינת שווקים חדשים בחברת Ryanair הגיע בשבוע שעבר בארץ לביקור שלישי במטרה לבחון ברצינות השתלבות של החברה בקווי תעופה לישראל וממנה. במהלך ביקורו נועד ברגר עם בכירי משרד התיירות, עם חברות שירותי הקרקע, בכירים בנתב"ג ועוד. גורמים שונים בתחום התעופה שפגשו בו הגדירו את כוונותיו ואת הצהרותיו "רציניות ומבטיחות מאוד".

חתימת הסכם תעופה עם החברה כפוף לחתימה ואישור של הסכם גלובאלי עם הקהילה האירופית – הסכם המצוי כעת בשלבי גיבוש סופיים בין משרד התחבורה לגורמים הרלוונטיים באיחוד האירופי. עם הפעלת טיסותיה של Ryanair לארץ, צפוייה החברה להציע טיסות לאירופה במחירים שיחלו ב-60 אירו בלבד וינועו, להערכת גורמים במשרד התיירות, עד 120 אירו לכיוון.

ראיין-אייר נחשבת לחברת הטיסות המוזלות הגדולה ביותר באירופה, המטיסה 52 מיליון נוסעים בשנה בין 26 מדינות שונות באירופה – כאשר מכירת הכרטיסים נעשית באינטרנט, ארוחות לא מוגשות במהלך הטיסה ותשלום נוסף נגבה בעבור כל שירות מעבר להטסה עצמה. בשנים האחרונות נכנסה החברה גם לתחום השיווק של חבילות נופש ומוצרים נלווים כדוגמת השכרת רכב, מלונות וכרטיסי כניסה לאתרים ואטרקציות. כניסתה של החברה לשוק התעופה המקומי תאפשר לנוסע הישראלי להגיע כמעט לכל עיר ביבשת אירופה באמצעות שירותי טיסות מוזלות, וצפוייה מטבע הדברים גם להגביר משמעותית את התחרות ולהביא להפחתה משמעותית במחירי הכרטיסים בקווים בין ישראל למדינות אירופה השונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully