וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בעלי דיסקונט לא חייבים הסבר לאף אחד"

שרון שפורר

1.11.2009 / 21:19

מקורב לקבוצת ברונפמן-שראן, בעלת השליטה בבנק דיסקונט, הבהיר כי "הם לא חייבים הסבר לאף אחד בגין הדחת יו"ר הבנק שלמה זוהר"

מקורב לקבוצת ברונפמן-שראן בעלת השליטה בבנק דיסקונט אמר היום ל-TheMarker כי ברונפמן שראן לא חייבים הסבר לאף אחד בגין הדחת יו"ר הבנק שלמה זהר. לטענתו של המקורב, הגורמים השונים בקבוצת ברונפמן שראן מסכימים פה אחד כי אין להם אמון ביו"ר זהר ולכן הדיחו אותו ומעבר לכך אין בכוונתם לפרט את הסיבות להדחה.

אותו מקורב גם הדף את הביקורת שנשמעה על בעלי השליטה בדיסקונט היום ועל ההפתעה שבהדחת זוהר וטען כי בפיקוח על הבנקים שבבנק ישראל ידעו כבר מחודש מאי על רצונה של הקבוצה להדיח את זוהר.

עוד קודם לכן מתח פרופ' אמיר ברנע ביקורת חריפה על ההדחה של יו"ר בנק דיסקונט שלמה זהר, על ידי משפחת ברונפמן. בראיון לערוץ 2 הוא ציין כי "אפילו למאמן כדורגל מודיעים זמן רב יותר לגבי הדחה צפויה". לדבריו, "בנק זה לא עסק פרטי. למשפחת ברונפמן יש רק 26% מהבנק, והם לא יכולים להתייחס להדחה של יו"ר כמו אל הדחה של זבן בחנות. גם לזבן בחנות נותנים התראה ארוכה יותר". פרופ' ברנע ציין כי הוא מתפלא מאוד על הרגולטור בנושא זה. "אם הרגולטור ידע על ההדחה הצפויה, אז לא ברור איך הוא לא מנע את המהלך".

באשר להסדר החוב של אפריקה ישראל ציין פרופ' ברנע כי "מתוך הכרה ולימוד של נכסי אפריקה, אם היו הולכים לפירוק הציבור היה מקבל סכומים נמוכים בהרבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully