וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחת לרצפה: האירו מוסיף להיחלש גם הבוקר

הדר תדמור

18.5.2010 / 8:59

אחרי שהגיע אתמול לשפל חדש מול השקל, מוסיף הבוקר המטבע האירופי להיחלש במסגרת המסחר בשוק המט"ח הבינלאומי ונסחר סביב 1.232 דולר לאירו בלבד

המטבע האירופי ממשיך להיחלש אל מול הדולר, לקראת פרסום דו"ח אמון המשקיעים בכלכלה הגרמנית, אשר יתפרסם מאוחר יותר היום. היורו נחלש ב-0.6% מול הדולר ונסחר בשער של 1.2322 דולר ליורו.

מכון ZEW למחקר כלכלי אירופי צפוי לפרסם היום כי מדד אמון המשקיעים בכלכלה הגרמנית ירד בשיעור החד זה 18 חודשים, כך העריכה בלומברג. שרי האוצר של האיחוד האירופי מתקשים לשכנע את המשקיעים כי צעדי קיצוצי התקציבים של מדינות אירופה לא יובילו את האזור שוב למיתון.

שרי האוצר של האיחוד האירופי אמרו כי משבר החובות של יוון לא יוביל לגל של תוכניות צנע ברחבי אירופה אשר עשוי להוביל את האזור למיתון. רק מדינות בעלות גירעון חמור כמו ספרד ופורטוגל יאלצו לקצץ בתקציבן, ואילו מדינות כמו גרמניה ופינלנד לא יאלצו לבצע צעדים שכאלה, לפי בלומברג.

הדולר מתחזק אל מול מרבית המטבעות. הדולר מתחזק ב-0.4% מול הליש"ט הבריטית ונסחר ב-1.4414 דולר לליש"ט. מול הפרנק השוויצי מתחזק הדולר ב-0.5% ונסחר ב-1.1369 פרנק לדולר.

הדולר מתחזק ב-0.7% מול הדולר האוסטרלי ונסחר ב-0.8709 דולר לדולר אוסטרלי. הדולר נחלש ב-0.2% מול הין היפני ונסחר ב-92.415 ין לדולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully