וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלום על הארכת הסופ"ש: "ארוחות השבת יידחו למוצ"ש"

השר שלום הסביר את יוזמתו להארכת סופ"ש השבוע כדי שיותאם לימי העבודה בחו"ל ואמר כי "יש הרבה תועלות בסופ"ש ארוך", אך כי הדבר ידרוש הסתגלות משום ש"הכל יהיה אחר"

"אנשים רוצים לעשות קניות לארוחת שבת ביום שישי; אז שיעשו את הקניות ביום חמישי וחלק מארוחות השבת יידחו למוצ"ש" - כך אמר היום (חמישי) המשנה לראש הממשלה, השר סילבן שלום בהצגת היוזמה להארכת סוף השבוע בכנס של איגוד לשכות המסחר. לדברי השר שלום, "חלק מההתנגדות ליוזמה היא התנגדות פסיכולוגית".

שלום הציג את עיקרי היוזמה הקוראת לשנות את ימי העבודה בישראל כפי שנהוג בחו"ל, כך שימי המנוחה יכללו את יום ראשון, וכי ביום שישי יונהג חצי יום עבודה, הסביר כי לטעמו, "מי שטוען שיום שישי לא יהיה יום עבודה פרודקטיבי מול חו"ל - טועה".

לדברי השר, "יש הרבה תועלות בסופ"ש ארוך. זה יועיל גם לשוק ההון כי לא יהיו את כל הארביטראז'ים האלה מול שוקי חו"ל". שלום ציין כי המעבר לסוף שבוע ארוך ידרוש תקופת הסתגלות, מאחר ו"הכל יהיה אחר", ואף ציין כי בעקבות היוזמה תאלץ הממשלה לפתוח גם הסכמים קיבוציים עם העובדים במגזר הציבורי, אך כי במבט על התמונה הכללית בהתייחס לעבודה מול שווקי העולם, הדבר משתלם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully