וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחאת הקוטג' מתרחבת: על הכוונת - מעדני החלב

28.6.2011 / 17:28

אחרי הקוטג' והגבינה הלבנה מגיע תור מעדני החלב, היוגורטים והגבינה הצהובה שאינה בפיקוח. יוזמי המאבק מבטיחים לא לוותר ולהרחיב את מאבק המחירים - "עד שהמחיר יירד ל-5 שקל לגביע"

תאגיד כאן

(צילום: באדיבות הערוץ הראשון)

יוזמי מחאת הקוטג' הכריזו היום (שלישי) על הרחבת המאבק. בנוסף לקוטג' ולגבינה הלבנה, קוראים היוזמים להחרים גם את מעדני החלב והיוגורטים. כמו כן, הם קוראים לקנות גבינה צהובה בפיקוח בלבד. "יש כאלה שאינם יודעים זאת, אבל מדובר באותה גבינה", אמר איציק אלרוב, מיוזמי המאבק. "עדיף לקנות במעדנייה במשקל זה לעיתים זול באופן משמעותי".

עם זאת, הדגיש אלרוב כי הקוטג' והגבינה הלבנה לא נשכחו. "נמשיך במחאה עד שהמחירים יירדו, ולא במבצעים אלא באופן קבוע", אמר. "לא נקנה את הקוטג' והגבינות עד שהמחיר יירד לחמישה שקלים לגביע".

אלרוב הוסיף כי המאבק ימשיך והוא צפוי אף לכלול מוצרים נוספים בעתיד. "אנחנו לא סתם שולפים מוצרים מהשרוול אלא עורכים השוואות מחירים ובדיקה מעמיקה", אמר אלרוב. "אנחנו בוחרים גם את המוצרים שהציבור יוכל לעמוד בהחרמתם. אנחנו רוצים שהמאבק הזה יצליח, חשוב שהמאבק הזה יצליח", סיכם.

מחאת הקוטג' התחילה לפני כשבועיים כאשר לקבוצת הפייסבוק שקראה להחרים את מוצרי הקוטג' והגבינה הלבנה הצטרפו עשרות אלפי צרכנים. המחאה צברה תאוצה וגררה שורת מבצעים והוזלות מצד רשתות השיווק השונות. כמו כן החלו להישמע קריאות להחזרת הפיקוח על שוק החלב והממשלה אף שקלה לפתוח את השוק לייבוא.

עוד על מחאת הקוטג':

95% מהציבור: להחזיר את מוצרי החלב לפיקוח
פירות המאבק: ירידה של 25%-35% במכירות הקוטג'
דיון הקוטג' בכנסת: "יש להחזיר הפיקוח"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully