וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תנובה הודיעה על הוזלת מחירים קבועה של עד 15%

2.10.2011 / 9:44

לאחר התפטרותה של זהבית כהן מהחברה, הודיעה תנובה כי תפעל להוזלה קבועה: לדברי החברה, שווי ההוזלה המצטבר עבור הצרכן יהיה כ-125 מיליון שקלים, והיא תכנס לתוקפה ביום שלישי

שעה קלה לאחר שיו"ר תנובה, זהבית כהן, הודיעה על התפטרותה מן החברה, ועל רקע המחאה והחרם נגד מוצרי החברה, הודיעה תנובה כי תפעל להורדת קבועה של מחירי מוצריה בעד 15%. לדברי תנובה, שווי ההוזלה המצטבר עבור הצרכן יהיה כ-125 מיליון שקל, ש-62% מתוכם ימומנו על ידי תנובה. הורדת המחירים תיכנס לתוקף ביום שלישי הקרוב.

עוד בנושא:
זהבית כהן הודיעה על פרישה מתנובה ומפסגות
"הסינדרלה של עולם העסקים": מי את, זהבית כהן?
הפגנה, פשיטה וחקירה: היום השחור של תנובה
רשות ההגבלים פשטה על תנובה: יו"ר החברה והמנכ"ל יחקרו
פעילי מחאת הקוטג': "לא רוצים מבצעים - הוזלת מחירים"

המוצרים שמחיריהם מוזלים הם גבינות לבנות, גבינות צהובות במדף ומעדן תנובה. כך, למשל, המחיר המומלץ לצרכן של גבינה לבנה רגילה 250 גרם יעמוד על 6.33 שקלים במקום 7.45 שקלים כיום והמחיר המומלץ לצרכן של חבילת גבינת עמק פרוסה 200 גרם יהיה 14.58 שקל במקום 17.15 שקל כיום.

מנכ"ל תנובה, אריק שור, ציין כי "תנובה קשובה לקולו של הצרכן. אנו קוראים לרשתות השיווק לאמץ את ההמלצות ולתרום את חלקן להורדת המחירים. המחאה על יוקר המחייה בישראל הצליחה. אני מאמין שכחברה מובילה בשוק המזון הישראלי הצעד חסר התקדים שבו נקטנו יהווה דוגמה".

שור הודיע על החלטת תנובה למנכ"ל התאחדות מגדלי הבקר לחלב יעקב בכר, אשר בירך על ההחלטה ואמר לשור כי מגדלי הבקר מקווים שהחלטת תנובה תביא את הממשלה להבנה מחודשת בחשיבות יציבות ענף החלב והחקלאות בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully