וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל שני מסכים לשלם כ-90% מחובותיו

חן מענית

30.1.2013 / 16:03

ההסדר אמור להיות מובא בקרוב לאישור הנושים באסיפה מיוחדת. המחלוקת: שני לא כלל בהצעתו את התשלומים למס הכנסה בכמיליון שקל, בעוד שהנאמנים דורשים לכלול תשלומים אלה

יום אחרי שידור גמר התוכנית "מאסטר שף", כוכב התוכנית, השף אייל שני, עומד בפני הסדר חוב חדש שאמור להביא לסיום את סאגת חובותיו.

ל"גלובס" נודע כי באחרונה, ובעקבות המלצת בית המשפט העליון, העביר שני הצעה להסדר חוב חדש לנאמנים על נכסיו מטעם בית המשפט, עוה"ד ארז חבר ומרדכי האן-ברקוביץ.

לפי ההערכות, במסגרת הצעת ההסדר, שני יעביר לנושיו כ-90% מסך חובותיו להם. חלק מהסכום יועבר באופן מיידי ויתרת סכום החוב תשולם לנושים מתוך רווחי המדיה העתידיים של שני - כלומר, שני מבקש מהנושים להעניק לו אשראי לגבי חלק מהחוב.

ככל הנראה, מחלוקת בין שני לבין הנאמנים שעדיין נותרה נוגעת לתשלומי מס ההכנסה בסך של כמיליון שקל. בהצעת ההסדר של שני לא נכללים תשלומים אלה, והנאמנים סבורים כי יש לכלול אותם.

המו"מ בין הצדדים נמשך. יצוין כי שני אנשי עסקים המקורבים לאייל שני מסייעים לו בתשלום המידי של החובות לנושים.

ההסדר אמור להיות מובא בקרוב לאישור הנושים באסיפה מיוחדת, שתכונס לשם כך, ולאחר מכן צריך יהיה לקבל את אישורו של בית המשפט המחוזי בתל אביב.

ניצל ממאסר

לפני כחודשיים הורה נשיא בית המשפט העליון, אשר גרוניס והשופטים חנן מלצר ואורי שהם, לצדדים לקדם את החתימה על הסדר חוב חדש. לאחר הדיון אמר שני כי "כל מה שאני רוצה זה לשים את הפרק הזה מאחוריי ולשלם את חובותיי. אני שמח שבית המשפט העליון קבע שיש להגיע עמי להסדר נושים, דבר התואם את רצוני. אני מודה למשפחתי ולציבור הרחב על התמיכה שתמכו בי במהלך כל תקופה האחרונה".

על שני ריחפה סכנה כניסת לכלא, כאשר שופטת המחוזי בת"א, ורדה אלשיך, חייבה אותו לשלם לקופת פשיטת הרגל שלו חוב שצבר בסך 189 אלף שקל - ולא, נקבע כי ייכלא ל-45 ימים. רגע לפני שאמור היה להיכנס למאסר, שילם שני את החוב.

בהחלטתה מתחה השופטת אלשיך ביקורת חריפה על שני. "שני החליט, פשוטו כמשמעו, לשים ללעג ולקלס את ההחלטות שניתנו בעניינו, ונראה כמי שאינו מותיר בידי ברירה מרובה", כתבה. שני עירער לביהמ"ש העליון הן על צו התשלומים שקבעה אלשיך והן על צו המאסר. בהמשך, העניק העליון לשני ארכה לשלם את החוב והמליץ לו, כאמור, להגיש הצעה חדשה להסדר עם הנושים.

  • עוד באותו נושא:
  • אייל שני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully