וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיהן הפרזנטוריות הכי מרוויחות בארץ?

גלית עדות, פורבס

23.6.2013 / 14:34

הן אמנם לא דוגמניות בהגדרה, אבל הפנים שלהן ידועות בציבור – וזה בהחלט עושה את העבודה. מנינט ועד מירי מסיקה, הפרזנטוריות המקומיות שעשו קופה

לקרוא להן דוגמניות יהיה לחטוא לאמת. למעשה מדובר בפרזנטוריות, הפנים שמאחורי המותג, שעיסוקן המרכזי בחיים שייך דווקא לתחום אחר. עם זאת, מדובר בשמות לוהטים ששייכים לכאלו שמלוהקות לקמפיינים עתירי ממון בזכות הזוהר, מיתוג והערכים שהן מביאות למותג ותמורת סכומי כסף בלתי מבוטלים.

לאתר פורבס ישראל

רוב מותגי האופנה הישראליים בוחרים עונה אחר עונה לשוב ולהשתמש בשירותי הפרזנטוריות הוותיקות שלהם, עסקה טובה לשני הצדדים. "ככל שהפרזנטורית ותיקה יותר, היא מתוגמלת יפה יותר?, אומר בכיר בעולם הפרסום. "מצד שני, אם המותג מרוצה משירותיה של הדוגמנית שלו, אין סיבה להחליף אותה בפנים חדשות?.

מירי מסיקה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הזמרת והשופטת של “כוכב נולד? החליפה את נועה תשבי בתפקיד הפרזנטורית של רשת האופנה למידות גדולות ML. תמורת החשיפה העניקה החברה למסיקה סכום המוערך בכ?100 אלף שקל.

נעה תשבי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד בשנה שעברה כתבנו כאן כי תשבי היא בעצם הרבה יותר מפיקה מאשר דוגמנית. עם זאת, ב?2012 היא ביקרה בארץ מספר פעמים לצורך צילומי הקמפיין של מיכל נגרין תמורתו השתכרה, על פי הערכות של גורמים בענף, כ?100 אלף שקל.

איילת זורר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

השחקנית הוותיקה, שמאוד מוערכת בעולם, מנהלת אף היא מערכת יחסים ארוכת טווח עם חברת אופנה ישראלית. ב?2012 המשיכה זורר לשמש כפרזנטורית של גולברי והרוויחה כ?120 אלף שקל עבור הצילומים לקטלוג.

רתם סלע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפרזנטורית של לוצ?י עשתה השנה היסטוריה כשהצטלמה לקמפיין רק חודש אחרי שילדה את בתה הבכורה. ההתקשרות עם החברה, זו העונה העשירית ברציפות, הפכה אותה לאחת הפרזנטוריות הוותיקות בארץ, ועל כך הרוויחה כ?120 אלף שקל. ב?2012 השלימה סלע את המעבר שלה לעולם המשחק, כשלוהקה לשלוש סדרות טלוויזיה: העונה השנייה של “אבודים? באפריקה, “הבורר? ו?להיות איתה?, הסדרה החדשה שכתב אסי עזר ועוסקת בחיים של – איך לא – דוגמנית מצליחה.

מרינה מקסמיליאן קרני

מרינה מקסימיליאן בלומין. אביב חופי
מרינה מקסימיליאן בלומין/אביב חופי

2012 הייתה העונה השישית של הזמרת המוערכת שפרצה ב?כוכב נולד 5? עם חברת האופנה למידות גדולות עונות. שיתוף פעולה זה נחשב מוצלח לשני הצדדים, על אף שמידות גופה החדשות של בלומין כבר לא עונות להגדרה ?מידות גדולות?. תמורת הקמפיין היא מקבלת סכום המוערך בכ?200 אלף שקל לשנה.

גלית גוטמן

גלית גוטמן. אביב חופי
גלית גוטמן/אביב חופי

מערכת היחסים של גלית גוטמן עם קרייזי ליין נמשכת כבר שש עונות ותמורתה היא משתכרת בסכום המוערך ב?100 אלף שקל לשנה. זו עבודת הדוגמנות היחידה של גוטמן, שב?2012 ביססה את מעמדה בעיקר כמנחה של תוכניות דוקומנטריות בערוץ 10 וכמנחה מבוקשת של אירועים. תמורת שירותי ההנחיה מקבלת מי שפרצה בגיל 17 כ?תגלית השנה? כמה אלפי דולרים.

נינט טייב

נינט טייב. אביב חופי
נינט טייב/אביב חופי

הבחירה של דלתא בנינט טייב כמובילת הקמפיין שלה זכתה לתגובות מעורבות. זה לא שינה את העובדה שב?2012 פרסמה אחת הנשים המפורסמות בישראל את קו הלבשת הפנאי של החברה. תמורת יחסי ציבור לא רעים בכלל, שלא ברור איך השתקפו במכירות, זכתה הזמרת ל?300 אלף שקל בקירוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully