וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרמה בטבע: המנכ"ל ג'רמי לוין עוזב את תפקידו

למרות ההכחשות, הודיעה טבע כי המנכ"ל והנשיא ג'רמי לוין יפרוש מתפקידו. מנהל הכספים הראשי של החברה אייל דשא יחליף אותו באופן זמני.

צילום: אבי כהן, עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ'

טבע הודיעה היום (רביעי) על פרישתו של המנכ"ל ג'רמי לוין מתפקידו כנשיא ומנכ"ל החברה. הדירקטוריון מינה את מנהל הכספים הראשי של טבע איל דשא, כממלא מקומו הזמני של לוין. הדירקטוריון הקים ועדה אשר תתחיל מיידית בהליך איתור מחליף קבוע. המסחר במניה הופסק.

ד"ר פיליפ פרוסט, יו"ר דירקטוריון טבע, אמר "בשם כל הדירקטוריון, אני רוצה להודות לד"ר ג'רמי לוין על תרומתו המשמעותית לטבע במהלך השנתיים האחרונות. הדירקטוריון וצוות ההנהלה מחויבים לחלוטין ליישום האסטרטגיה של טבע, הכוללת פיתוח תרופות חדשות, ביצוע רכישות אסטרטגיות, הקמת מיזמים משותפים וההאצה המתוכננת של תכנית הפחתת העלויות של החברה".

"מאז שהצטרפתי לטבע, ביצענו התקדמות אדירה בהתוויית מסלול חדש עבור החברה", אמר לוין. "אני מאחל לחברה ולעובדיה, אותם אני מעריך עמוקות, הצלחה מלאה. אני נושא עיניי להגשים הזדמנויות חדשות אשר בהן אוכל להמשיך ולרתום את ניסיוני ולתרום להתפחותה של תעשיית הפרמצבטיקה העולמית".

אייל דשא, מכהן בטבע למעלה מ- 12 שנה, ובחמש השנים האחרונות משמש כמנהל הכספים הראשי של החברה. "יש לי את מירב הביטחון ביכולת הנהלת טבע ועובדיה להגשים את יעדינו ולהוציא אל הפועל את האסטרטגיה אשר התווינו עבור החברה", אמר דשא. "עמיתיי להנהלת טבע ואני נמשיך להוביל את החברה לביצועים ותוצאות, תוך שיתוף פעולה מלא מצד דירקטוריון החברה, למען המטופלים שלנו, בעלי המניות, הלקוחות והעובדים".

דיווחים על קרע בין ההנהלה לדירקטוריון

רק אתמול הכחיש לוין כי הוא עומד לסיים את תפקידו, זאת בתגובה לפרסום בערוץ 2 לפיה אמר למקורביו בימים האחרונים כי הוא שוקל לעזוב את ענקית התרופות. "אני מכחיש מכל וכל את השמועות המרמזות על כך שאני שוקל להתפטר מניהולה של טבע", מסר אתמול לוין, "מדובר בידיעה חסרת בסיס. ההיפך הוא הנכון - עשיתי עלייה לישראל, קיבלתי אזרחות ישראלית ואני מתכוון להמשיך לנהל ולהצעיד קדימה את החברה המצוינת הזאת".

על פי הדיווחים היה קרע בין הנהלת טבע לדירקטוריון על רקע מכתב שנשלח לכאורה מההנהלה לדירקטוריון ובו דרישה להפסיק את ההתערבות האינטנסיבית לכאורה של הדירקטוריון בניהול החברה. זאת, לפי הדיווח, על רקע המו"מ שניהל לוין עם יו"ר ההסתדרות עופר עיני בנוגע לפיטורי העובדים בחברה, בעוד הדירקטוריון מעוניין בהיצמדות לתוכנית הפיטורים המקורית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully