וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל על: טיסות לואו קוסט לאירופה ב-69-175 דולר

מיכל רז-חיימוביץ'

26.11.2013 / 11:13

החברה השיקה את קווי הלואו קוסט החדשים והמנכ"ל אליעזר שקדי מגדיר את המהלך כתחילת עידן חדש בתעופה הישראלית. השיקה מותג תעופה חדש ששמו up

חברת אל-על מכנסת הבוקר מסיבת עיתונאים להשקת קווי הלואו קוסט החדשים, והמנכ"ל אליעזר שקדי מגדיר את המהלך כתחילת עידן חדש בתעופה הישראלית.

החברה השיקה מותג תעופה חדש ששמו up, וברצונה לבדל אותו מקווי הטיסות הקיימים. המהלך, אומר שקדי, הוא של התחדשות של שינוי והתאמה לצרכים בעת המודרנית בהתאמה למהלך השמיים הפתוחים שהשיק משרד התחבורה ובו פתח את תחום התעופה לתחרות.

"המותג החדש מאפשר ללקוח לבחור איך הוא טס ועל מה הוא משלם. הכי חשוב שמדובר במחירים שווים לכל נפש", אמר שקדי היום. "זה עוד מהלך בהתמודדות שלנו בעולם התעופה. אנו נותנים מענה לחברות הלואו קוסט שטסות לישראל באופן אינטנסיבי בעת האחרונה".

עוד הוסיף שקדי, כי "הדבר הזה מגדיל את יכולת ההתמודדות שלנו, את מספר הלקוחות שלנו ואת מספר המושבים שלנו. זה מהלך שמאפשר לנו להתמודד אחרת". בשלב ראשון מדובר ב-5 מטוסים חדשים, 5 יעדים חדשים לטיסות לאירופה, שתי מחלקות ושני סוגי כרטיסים וטיפול מיוחד בחברי המועדון.

המותג החדש מושק במתכונת טיסות מוזלות ליעדים באירופה. הצרכן בוחר על מה הוא משלם ולטוס כמו שהוא רוצה, עם תשלום נוסף על כל תוספת. עבור הזמנה מראש, מחיר הטיסה יהיה מוזל.

החל מ-30 במארס 2014 אל על תאפשר טיסות מוזלות לברלין, פראג, קייב, בודפשט ולרנקה. החברה תציע 11 טיסות שבועיות לכל יעד ועד 50 טיסות שבועיות לכלל הנתיבים במותג הזה.

לשם הטיסות יועדו מטוסי 737-800 שנבנו לטובת המותג. יהיו שתי מחלקות שירות: תיירים פלוס עם 36 מושבים ועם מרווח 34 אינטש בין המושבים, והטיסות יכללו כיבוד ושתייה וערכת נוחות . במחלקת התיירים יהיו 144 מושבים עם מרווח של 30 אינטש בין המושבים, ויוצעו כיבוד ושתיה בתשלום, ושמיכה בתשלום.

כרטיס בייסיק יתחיל ב-69 דולר לכיוון לפראג ולבודפשט. 100 דולר לכיוון לברלין, קייב ולרנקה. החל מ-1 ביולי 2014 ייגבו 100 דולר לפראג ולבודפשט, 139 דולר ללרנקה ועד 175 דולר בכלל.

הכרטיס הבסיסי הוא כרטיס סמארט וכולל שירותים ובחירת מושב, כולל כבודה וצ'ק אין. תהיה גמישות בתנאי הכרטיס ללא תוספת תשלום. בכרטיס זה ניתן יהיה לקחת למטוס תיק יד 6 במשקל ק"ג, על מזוודה במשקל 23 ק"ג ייגבו 20 דולר בהזמנה מראש ו-40 דולר בשדה. בחירת מושב תעלה 10 דולר ו-50 למושב מועדף. המחירים הם לכיוון והצרכן יכול לבחור בין האפשרויות.

מי מנצח בתחרות בטיסות המוזלות?

  • עוד באותו נושא:
  • אל על

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully