וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תנובה מורידה את מחיר כל מוצרי הגבינה הלבנה והשמנת

לאחר שמשרד האוצר הכניס לפיקוח את מחירי הגבינה הלבנה 5% והשמנת מתוקה 38% שומן בלבד, הודיעה חברת המזון על הורדה כוללת של שני המוצרים בשיעור של 10% עד 20%

גבינת קוטג'. עומר מירון
הורדת מחירים נוספת/עומר מירון

תנובה, חברת מוצרי החלב הגדולה במדינה, הודיעה היום (רביעי) על הורדת מחירים בטווח של בין 10% ל-20%, זאת בהמשך למהלך הממשלתי של הכנסת מספר מוצרים תחת פיקוח. בחברה החליטו להוריד את המחירים על כלל מוצרי הגבינה הלבנה והשמנת לאחר שמשרד האוצר החליט להטיל פיקוח על גבינה לבנה 5% שומן במשקל 250 גרם וכן על שמנת מתוקה 38% שומן בנפח 250 מיליליטרים.

במסגרת המהלך, תוזל הגבינה הלבנה בטעמים במשקל 250 גרם ב-15.4% כשהמחיר המומלץ עליה יעמוד על 5.5 שקלים והגבינה הלבנה באריזה של 250 גרם ובאחוזי שומן של 0.5%, 3% ו-9% בשיעור של 21.4% למחיר של 5.1 שקלים. המוצר השני שכאמור יוזל הוא השמנת המתוקה באריזה של 250 גרם על שלל אחוזי השומן שלה: מחיר השמנת 32% שומן ירד ב-16.4% ל-7.59 שקלים לאריזה; שמנת 15% שומן תרד בשיעור של 9.1% למחיר של 8.25 שקלים; ושמנת מתוקה 10% שומן תרד ב-13.3% למחיר של 8.25 שקלים גם כן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מתנובה נמסר כי בהמשך להחלטת משרד האוצר, "תנובה לוקחת על עצמה להוזיל מוצרים שהינם חלק מהסל הבסיסי של המזון ושאינם מפוקחים מתוך תקווה שהורדות אלה יועברו על ידי הקמעונאים לצרכנים".

ביום שני השבוע, כאמור, החליטו שרי האוצר והחקלאות להכניס לפיקוח את המוצרים המוזכרים למעלה. מדובר במהלך נוסף של לפיד שנועד לרצות את הציבור לאחר שבתחילת החודש הודיע על ביטול ההעלאה של מס ההכנסה שיועדה להיכנס לתוקפה בתחילת השנה. הביטול צפוי היה להפחית הכנסות בגובה של 3.3 מיליארד שקלים לקופת המדינה בשנת 2014, אולם המהלך יצא אל הפועל בזכות הגדלת הכנסות המדינה בחצי השני של השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully