וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונה ויזנטל: אפשר להפיק תוכניות ולהרוויח כסף

נעם בוקסבאום

26.10.2006 / 16:23

סמנכ"ל התוכן של yes לראשות השניה, בפסטיבל ראש פינה: "אולי כדאי שתלכו ליורם מוקדי ותלמדו איך לעבוד"

"אני נהנה לשמוע את הטענות כלפי הרשות השנייה. אני חושב שאנחנו בטלוויזיה הרב ערוצית מצליחים להפיק, אצלנו מרוויחים כסף. אולי כדאי שתלכו ליורם מוקדי ותלמדו איך אפשר לעבוד. היוצרים נהנים והמפיקים נהנים. יש מודל שאפשר לעבוד אתו" - כך אמר יונה ויזנטל, סמנכ"ל התוכן של yes, בפאנל בנושא המשבר בהפקה בישראל במסגרת פסטיבל ראש פינה.

בתגובה לדברים אלה אמרה איילת מצגר, מנכ"ל הרשות השנייה, כי "בפועל מי שיצר את שוק ההפקה בישראל זה קודם כל ערוץ 2, ואחר כך ערוץ 10 הצטרף. אנחנו נתנו את הבסיס בהשקעה של מאות מיליוני שקלים במשך שנים".

המפיק חיים שריר אמר כי: "כשהרגולציה לא מסוגלת לכפות מחירים על השוק, כשהתקציבים יורדים למחצית מהתקציבים שנקבעו בנאותות הפקה, זה אומר שהתעשייה ירדה לפחות בחצי מבחינת הנתח של היוצרים. דווקא בטלוויזיה הרב ערוצית משקיעים ודווקא בערוץ 2, ששם יש רגולטור כבד וקפדן, אנחנו רואים רגרסיה - גם באיכות וגם במצב הכלכלי של כל העוסקים בתחום".

מודי פרידמן, מנכ"ל ערוץ 10 אמר כי, "אנחנו חתומים בהסכמים שדורשים דרמות, אבל כרגע נראה לי שאנחנו לא מסוגלים לעשות את זה".

אסף אמיר, יו"ר איגוד המפיקים, אמר כי עברה רק שנה מהמכרז בערוץ 2 "וכבר אנחנו שומעים שאי אפשר לעמוד מאחוריו. אנחנו שומעים שערוץ 2 מפסיד כסף, אבל אנחנו רואים שרשת וקשת מכלילות בחישוב הרווח שלהן את הביד שנתנו במכרז".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully