וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת מודו צפויה לפטר כ-100 עובדים

אמיתי זיו

9.11.2009 / 17:51

החברה הישראלית של היזם דב מורן אשר מפתחת טלפון סלולרי זעיר, מתכננת לבצע בקרוב גל פיטורים נוסף, שיכלול עשרות עובדים משורות החברה

חברת מודו, החברה הישראלית של היזם דב מורן אשר מפתחת טלפון סלולרי זעיר, מתכננת לבצע בקרוב גל פיטורים נוסף, שיכלול עשרות עובדים משורות החברה. החברה תפטר כ-40 עובדים ועוד כ-60 עובדי קבלן חיצוניים. גם בני אינהורן, סמנכ"ל השיווק של החברה אשר מונה רק בדצמבר שנה שעברה עוזב את החברה.

עבור מודו מדובר בגל פיטורים שלישי מאז הכריזה החברה על פעילותה ועל המוצר בפברואר 2008. בנובמבר אותה השנה החברה נפרדה מ-46 עובדים ושלושה שבועות מאוחר יותר היא פיטרה עוד 42. כעת כאמור, שנה מאוחר יותר מתוכנן מהלך פיטורים נוסף. טרם המהלך, מודו מעסיקה כ- 220 עובדים. מהחברה סירבו להגיב לידיעה.

המודו הוא מכשיר דור 2.5 שאינו נועד להתחרות בשוק המכשירים החכמים. בימים אלה עובדת מודו על מכשיר מודו-2, שיהיה מכשיר דור 3.5 ויושק בעוד כשנה. בחברת מודו הושקעו עד כה כ- 100 מיליון דולר כאשר ברשימת המשקיעים: קוואלקום, דניאל רקאנטי (רודיום), דב מורן, ג'ימני, ג'נסיס פרטנרס, גריי-לוק, עופר היי-טק, סנדיסק, סופטבנק והמדען הראשי.

מבחינת חוזי הפצה, מודו חתמה עם סלקום הישראלית ועם גלוב הפיליפינית על שיווק המכשיר. בסלקום טרם התבצעה השקה נרחבת של המכשיר מלבד השקת פילוט של מאות לקוחות שרכשו את המכשיר תמורת 500 שקל. לפני מספר חודשים הודיעה מודו על הסכם להפצת המכשיר גם באייר-טל ההודית, מפעילה ענקית עם כ- 100 מיליון לקוחות. מורן הודיע בעבר כי החברה לקראת חוזים ברומניה, רוסיה, יוון ודרום אמריקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully