וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בח"כים נרתמים למאבק העובדים הסוציאליים

חברי כנסת מכל הקשת הפוליטית הביעו תמיכתם במאבק העובדים הסוציאליים לשיפור תנאי שכרם וקראו לממשלה בסרטון מיוחד להפסיק את "המצב המחפיר אליו הגיעו שירותי הרווחה"

יח"צ - חד פעמי

כחלק ממאבק העובדים הסוציאליים לשיפור תנאי שכרם, העלתה היום (שלישי) קבוצת עובדים סוציאליים סרטון בו מראויינים חברי כנסת מכל הקשת הפוליטית המביעים הזדהות עם מאבקם, וקוראים לממשלה להפסיק את "המצב המחפיר אליו הגיעו שירותי הרווחה".

לדברי חברי הכנסת, שהצטלמו לסרטון, וביניהם הח"כים ניצן הורוביץ', דב חנין, אורלי לוי-אבקסיס, אחמד טיבי, שלי יחימוביץ', חיים כץ, אורי אריאל, מאיר שטרית ואורי אורבך, קוראים להחיל את צו ההרחבה במגזר הציבורי גם על עובדי העמותות והמגזר הפרטי.

על פי ההודעה ששיחררו יוצרי הסרטון, דרישת העובדים הסוציאליים נועדה "לעצור את תהליך ההפרטה של שירותי הרווחה". כמו כן קוראים היוצרים "לשים קץ למצב המחפיר בו עובדים סוציאליים אשר אמונים לדאוג לשכבות המוחלשות בחברה הופכים בעצמם לאוכלוסייה נזקקת".

יוצרי הסרטון הם ארגון "עו"סים שינוי" - סטודנטים לעבודה סוציאלית, אשר נאבקים במאבק. לדברי הארגון, בין חבריו מאות סטודנטים לעבודה סוציאלית "אשר החליטו להתאגד ולפעול למען עתידם של מקצוע העבודה הסוציאלית ושירותי הרווחה בישראל. "אנו פועלים להביא לשינוי במעמדו של המקצוע ולעורר את העובדים הסוציאליים לאקטיביות בנוגע למצבם ולמצב הרווחה", אמרו יוצרי הסרטון החברים בארגון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully