קופיקס תציע מוצרים ב-5 שקלים בסניפי בורגראנץ'
השת"פ, שזכה לשם "ראנץ' cofix", יציע ללקוחות סניפי בורגראנץ' קפה, מאפים, שתייה קלה, מוצרים נלווים ותפריט מצומצם של כריכים חלביים, כאשר המחירים יהיו זהים למחיר קופיקס ויעמדו על 5 שקלים
השת"פ, שזכה לשם "ראנץ' cofix", יציע ללקוחות סניפי בורגראנץ' קפה, מאפים, שתייה קלה, מוצרים נלווים ותפריט מצומצם של כריכים חלביים, כאשר המחירים יהיו זהים למחיר קופיקס ויעמדו על 5 שקלים
לאחרונה נודע כי קפלן, יו"ר אלון רבוע כחול המחזיקה ברשת מגה הקורסת, קיבל בונוס של 560 אלף שקל - מה שגרר ביקורת ציבורית ותקשורתית חריפה
יותר משני שלישים מהמוצרים שאנחנו קונים הם רכישות לא מתוכננות, שההחלטה עליהן התקבלה בנקודת המכירה.
מגה בתגובה: "תנאי העסקתו של רביב ברוקמאייר נקבעו עם כניסתו לתפקיד כמקובל למנהלים בכירים". ברוקמאייר מצטרף לאביגדור קפלן שיקבל 560 אלף שקל מענק. דודי ויסמן מבקש בונוס של 1.3 מיליון שקל
אלקנה אלון המנהל לשעבר ברשת רמי לוי שפרסם ביקורת חריפה על התנהלותו של איש העסקים ענה לטענות לוי על ניסיון לסחיטה באיומים. "מדובר בכספים שמגיעים לי - איך אפשר לסחוט מה שמגיע לי?"
הגיע הזמן שגם הנהגים בישראל ירגישו הנאה כפולה: גם הנעה לכל ארבעת הגלגלים וגם מחיר נגיש למכוניות בטיחותיות ומאובזרות יותר. המגמה, קווים לדמותה
התקשורת תמיד אהבה את רמי לוי, אביר המהפכה הצרכנית הכריזמטי והבלתי אמצעי, אך האם ההתנהלות ששמה אותו בקדמת הבמה גובה ממנו היום מחיר?
חברות ומותגים רבים רוכבים על גלי הנוסטלגיה ומשיקים מחדש מוצרים ואריזות, שהפעם האחרונה שפגשנו אותן הייתה כשהיינו ילדים
אלון אלקנה, סמנכ"ל לשעבר ברמי לוי תקשורת, טוען בפוסט בפייסבוק טענות לאירועים חמורים ביותר. רמי לוי בתגובה: "הוא בחובות ומנסה לסחוט אותנו"
במסגרת הכנס ישתתפו המבקרים בפאנלים בנושאים שונים הקשורים לענף כגן: יחסי ישראל והעולם בתקשורת, שיימינג, רשתות חברתיות ועוד. הכנס יינעל בהרצאה המסורתית של הדס שטייף
מודיעין זה כל הסיפור: עולם השיווק מקפיד לאסוף על כולנו מידע שישמש בבוא היום ככלי מסחרי להעלאת המכירות. ספר חדש רוצה ללמד את כולנו כיצד בדיוק נרתמת הטכנולוגיה לעניין ואיך נוכל למצל זאת לטובתנו
למה יש אריות על פחית בירה אמסטל, מה משמעות ה-XX של בירת דוס אקיס, ומה מסמל ה-33 המסתורי על אריזת בירה רולינג רוק? הסימולים המוזרים של מבשלות הבירות העולמיות
מרתון טבריה שיוזנק ביום שישי פותח את עונת אירועי הריצה בארץ. מאות רצים מהעולם שמשלמים ממיטב כספם עבור ההשתתפות, לא מצליחים לשנות את התמונה העגומה: אירועי הריצה מפסידים כסף - והרבה. למה בכל זאת העיריות והמפיקים מתעקשים להמשיך ולהשקיע?
סוכנות הסושיאל מרקטינג קיבלה את תקציב המדיה החברתית של אימג'ן גרופ, חברת ההפקות של רינה קטש מהשטיח המעופף; ואת תקציב הסטארט-אפ Ethoos, שמבצע ניתוח אישיות והתאמה פרסונלית למגוון תעשיות