החרשים תובעים את ערוצים 1 ו-2
יו"ר אגודת החירשים תובע עבור כל כבד שמיעה בישראל נזק בסך 5,000 שקל, על כך שגופי השידור אינם מוסיפים כתוביות
יו"ר אגודת החירשים תובע עבור כל כבד שמיעה בישראל נזק בסך 5,000 שקל, על כך שגופי השידור אינם מוסיפים כתוביות
ה-VOD מרכין את ראשו. הבוקר הודיע סמנכ"ל התוכן של HOT לעובדי החברה על מינויו לתפקיד בכיר בחברת פוקס העולמית
גאידמק: ההחלטה אינה בשל פרסום ההודעה של מעריב לבורסה. נמרודי: "ייתכן שזה תרגיל חובבני בניהול משא ומתן"
דיווח על הפסד רבעוני של 18.5 מיליון שקל. מתחילת 2006 רשם מעריב הפסד נקי של 58 מיליון שקל - פי 5.8 מהתקופה המקבילה
ההטבה השנייה של סלקום שתתחיל בסוף השבוע תעניק 50% הנחה על כל המותגים ברשת סקאל
הקמפיין בהיקף של 800 אלף שקל, יעלה ביום שלישי באמצעות משרד הפרסום GPS
דן רביב סירב להתייחס לשאלה אם היה, או מתקיים עדיין, מו"מ בין אדלסון לבין משפחת נמרודי
על פי הערכות בשוק, היקף תקציב הפרסום של יורוקום שיווק במהלך 2007 יעמוד על 1.5 מיליון דולר
למשרדים נמסר כי התקציב צפוי לגדול משמעותית בשנתיים הקרובות - לקראת חגיגות המאה בעיר
מישראל זהו הקמפיין היחידי שהגיע לגמר. הפרסים בקטגוריות השונות יוכרזו בין ה-25 ל-27 בספטמבר
הקמפיין בהיקף של חצי מיליון דולר צולם בפריז ויעלה בכיכובה של הדוגמנית הצרפתיה ג'ולי דה חוי
פלאפון תפרסם באופן קבוע את שידורי הטלוויזיה בדור השלישי בלוחות הטלוויזיה של פנאי פלוס ורייטינג
ההכנסות גדלו ב-2.3% בלבד ל-133.7 מיליון שקל. ירידה חדה גם ברווחיות הגולמית. מתחילת 2006 מעריב הפסיד 39.5 מ' שקל
חברת המשחקים הענקית חתמה על הסכמים עם מאסיב ו-IGA להצבת פרסומות דינמית במשחקי הוידיאו שלה
אילן שילוח: אפתח בפני שטרום את הספרים כדי שיראה את גובה העמלות ויבין שהנתונים רחוקים מאד ממה שנדמה
ההשקה תלווה בקמפיין שהופק באמצעות משרד הפרסום גלר נסיס בעלות של כ-3 מיליון שקל
רוזנפלד, העורך את "עסקים" יחליף את משה פרל שמונה למנכ"ל אגוד הבנקים
שינויים בלוחות המשדרים: תכנית הבוקר של קשת בוטלה וספק אם תשוב. ברשת יחבקו, ב-10 יצטמקו ובסוף השבוע: הכוכבים יזמרו
כותבת הבלוג שהצליחה להעיר את הברנז'ה מנמנומה חשפה עצמה לאחר חצי שנה של חיים במחתרת. האשלא"ש הרוס
מועצת הכבלים והלווין הכריעה בעד מפעילת הערוץ הזמנית. "שידורי הדמוקרטיה" שניה. בערוץ 1 מביעים תמיהה על ההחלטה
מנכ"ל מקאן דיגיטל: השינויים בתחום ורוחב היריעה מחייבים תכנון ומחקר המותאמים למדיום המתפתח
מכירות מעריב אמנם הציגו ברבעון גידול של כ-9% לגובה 132.6 מיליון שקל, אך הן כוללות את המכירות של "רייטינג"
ההוצאה על תוכן בשנה האחרונה הסתכמה בכ-850 מיליון שקל. הכבלים פועלים לחידוש מהיר של הסכמי תוכן תוך צמצום עלויות
כהונתו של מוטי שקלאר כמנכ"ל רשות השידור צפויה להתחיל באופן רשמי בראשית יוני. שקלאר: ישראל חייבת שידור ציבורי
תשקיע 10 מיליון שקל במופע הקיץ של ריטה. בחברה בוחנים השקעה מאסיווית יותר בפרסום באינטרנט על חשבון פרסום בטלוויזיה
AHAVA מעבדות ים המלח השקיעה 100 אלף דולר בחסות לתחזית מזג האוויר בחדשות ערוץ 2
חברת 'יפעת' בדקה מיהן חברות האופנה המובילות באזכורים בעיתונים היומיים. השלישייה המובילה היא פוקס, קסטרו ובגיר
באפריל ייערך מפגש בהשתתפות אנשי פרסום, מפרסמים, הרגולטורים ועוד ביוזמת איגוד חברות הפרסום. שתי החברות לא הוזמנו
ירידה בהכנסות מפרסום וממכירת עיתונים הביאה להפסד של 15 מיליון שקל ברבעון הרביעי. תזרים המזומנים שלילי - 18.5 מ' ש'
תעלה מחר ב"ארץ נהדרת" פרסומת לסרטים אותם היא מפיצה בחופשת הפסח בבתי הקולנוע. בסה"כ תשקיע חצי מליון ד', ורק בערוץ 2
איגוד היוצרים פועל ללא אישור הממונה על ההגבלים העסקיים. לפי דרישת רשת וקשת, יתכנס דיון בנושא. היום נחתם הסכם עם yes
והסיסמה שנבחרה לקמפיין עבור מותג הקונדומים: "זה יהיה כל כך טוב שתשכח שהוא שם", יעלה בסופ"ש באמצעות גליקמן נטלר סמסונוב
הפיץ 156 אלף עותקים ביום ב-2005. גיוס ההון אליה יוצאת 'הכשרת הישוב', מאפשר לחשוף לראשונה מזה שנים את תפוצת העיתון המדויקת
לאחר שמועצת הלווין והכבלים החליטה להגביל ל-20% את מספר הערוצים המקומיים ש-HOT יכולה להחזיק, תוגבל yes ל-30%
מנכ"ל אגיס: נכבוש נתח שוק של 10%. הצרכנים יוכלו לקבל הדרכה טלפונית לפני השימוש ממעצבי השיער של שוקי זיקרי
רשת "פיצה מטר" מקבוצת "אדי גלובל החזקות וניהול בע"מ" עולה בקמפיין בהשקעה של 1.7 מיליון שקל