בתיק או בכיס? העדפות השימוש של הישראלים בסמארטפון
אילו אירועים אקטואליים ריתקו אותנו לסמארטפון, כמה פעמים אנחנו בודקים את המכשיר ביום ומה אנחנו מעדיפים לשלוח הודעה או להתקשר? סיכום שנה של חברת פלאפון חושף את הרגלי השימוש של הישראלים במכשיר הנייד
אילו אירועים אקטואליים ריתקו אותנו לסמארטפון, כמה פעמים אנחנו בודקים את המכשיר ביום ומה אנחנו מעדיפים לשלוח הודעה או להתקשר? סיכום שנה של חברת פלאפון חושף את הרגלי השימוש של הישראלים במכשיר הנייד
Brand News, יפעת בקרת פרסום ומנהלי שיווק מצייצים מגישים לכם בכל שבוע את ה-TOP 5 של עולם הפרסום. אז מי במקום הראשון השבוע?
כל אחד יכול להקים היום עסק ולהרוויח - כך טוען מנכ"ל חברת ג'נסיס, יניב פרץ. לטענתו הנוסחה שפיתחה החברה שלו מסוגלת לספק ללקוחות תכנית פרסום מתאימה שתגרום לכל עסק להגיע ליעדיו. ב"אסקייפ סיטי" של ליאור סושארד כבר נעזרו בשירותיו
טל שימש בתפקיד בשש השנים האחרונות והוהביל קמפיינים פרסומיים רבים. "אין לי ספק שבנק הפועלים ימשיך להיות הבנק מס'1 במדינה גם בעתיד"
במטרה להתאים את חוויית הקנייה לצרכן המודרני מכניסים אנשי הפירסום את עולם הדיגיטל לשטח המסחר. בין שתילת פוקימונים בחנויות לחלונות ראווה דיגיטליים
"יוניוויז'ן", רשת הטלוויזיה של חיים סבן, התורם הכי גדול של קלינטון, ביקשה מהרגולטור לאפשר לשותפתה המקסיקנית להגדיל את הנתח בה. אלא שכעת, מהלך זה מעוכב מלמעלה עד שהנשיא הנבחר, שאותו כינה סבן "נוכל", ייכנס לבית הלבן
חברת הבשמים ג'ו מלון שווה היום הרבה כסף ואף נקנתה על ידי אסתי לאודר - אבל בתחילת הדרך המצב היה שונה. טריק פשוט סייע לה לפרוץ קדימה
(עדכון) - יו"ר הקואליציה הפיץ תחשיב, שלטענתו מוכיח כי סגירת התאגיד תחסוך 2.27 מיליארד שקל ותציל 800 עובדים ברשות השידור. גורם בממשלה: הנתונים מגוחכים
רולניק הבן ועמוס שוקן עושים מאמצים אדירים להכפיש מאחורי הקלעים עיתונים ועיתונאים שלא שייכים לכאורה לזן הנדיר והטהור שגדל בקבוצה שלהם. אלי ציפורי, גילוי נאות
לא רבים האישים שזוכים למעמד של מותג על במדינתם. שמעון פרס הוא אחד מהם. עקביות, מקוריות ונחישות שהפגין במשך עשרות שנים, סייעו לו להגיע למעמד הזה. אולם, רק לאחר שפרס, כמותג, התמקד ביתרונותיו, הוא הפך למותג על אמיתי
יפעת בקרת פרסום" ו"מנהלי שיווק מצייצים" מגישים לכם בכל שבוע את ה-TOP 5 של עולם הפרסום. אז מי במקום הראשון השבוע?
אייל גולן, עדן בן זקן וסטטיק ובן אל תבורי הם האמנים המושמעים ביותר באפליקציית המוזיקה של פלאפון השנה. נתון שיא של כ- 100 מיליון האזנות שבוצעו באפליקציית Musix בשנה האחרונה
יפעת בקרת פרסום" ו"מנהלי שיווק מצייצים" מגישים לכם בכל שבוע את ה-TOP 5 של עולם הפרסום. אז מי במקום הראשון השבוע?
יפעת בקרת פרסום" ו"מנהלי שיווק מצייצים" מגישים לכם בכל שבוע את ה-TOP 5 של עולם הפרסום. אז מי במקום הראשון השבוע?
כחלון וליצמן ביטלו הגבלות שחייבו את יבואני הקטשופ לעמוד בדרישות ייחודיות לישראל. המשמעות: דיפלומט תוכל להחזיר את הכיתוב "קטשופ" למוצר של היינץ - למורת-רוחה של אסם
לפניכם עשרת המוצרים הגרועים ביותר שבעולם ניסו למכור בעקבות הצלחת משחקי מחשב, ושאנשי פוקימון גו צריכים להיזהר מהם כמו מאש. אז מה לעזאזל חשבו מי שהשקיעו כל כך הרבה כסף בשביל לייצר מוצרים כל כך מופרכים?
יפעת בקרת פרסום" ו"מנהלי שיווק מצייצים" מגישים לכם בכל שבוע את ה-TOP 5 של עולם הפרסום. אז מי במקום הראשון השבוע?
"יפעת בקרת פרסום" ו"מנהלי שיווק מצייצים" מגישים לכם בכל שבוע את ה-TOP 5 של עולם הפרסום. אז מי במקום הראשון השבוע?
פרסומת האשה המחושמלת של אסם העלתה לסדר היום את השאלה אם כל מטרתן של הפרובוקציות הפרסומיות היא למשוך תשומת לב ופרסומת חינם - או שמדובר בטעות. פרובוקציות בפרסום
פרסומת שבה אישה מחושמלת בכל פעם שהיא טועה במרכיבי הסלט עוררה זעם בקרב גולשים. "יש כאן לגיטימציה ציבורית לפגוע בגוף הנשי", כתבה אחת הגולשות. אוסם: "הקמפיין תוכנן מראש לשבועיים. קיבלנו הרבה תגובות חיוביות ואוהדות. אנו מצטערים אם מישהו נעלב מהפרסומת"
שאול אלוביץ שולט בבזק, בזק בינלאומי, יס, פלאפון, וואלה ויורוקום. צפו ברשימה המלאה: מה מותר ומה אסור לנתניהו - והאם הוא יכול להמשיך לכהן כשר התקשורת?
נדמה שאת האילתים האמיתיים, שיודעים שיש חיים גם מחוץ לרצועת החוף השוקקת, קשה לרגש עם אטרקציות חדשות. זה היה נכון עד שהגיע פאב-מבשלה חדש ששינה את חוקי המשחק
סגנית רשם הפטנטנים במשרד המשפטים פסקה כי המילים booking ו-com הם מונחים גנריים ולכן לא יכולים להוות סימנים רשומים. ענקית שירותי המלונאות הבינלאומית מצידה טוענת שהצירוף מהווה סימן שלה ולכן יש לאפשר לה להשתמש בו בלעדית
מוות של מותגים הוא לא דבר סופי ומוחלט. ההשקה המחודשת של אופנת אתא, מסטיק עלמה שחזר מן הכפור ובירה שנדי שקמה לתחייה הם דוגמאות לאפקט מוכר, שמאפיין את עולם השיווק. כשסוף, הוא בעצם, התחלה חדשה
ימים ספורים לאחר שעלה לאוויר סרטון ההסברה הלוחמני של אראל מרגלית, ממהר יעקב הלפרין, הבעלים של רשת אופטיקה לנכס את הצלחת הסרטון לקמפיין פרסומי משלו. צפו
9 מיליון הסתכנה והמשיכה בקמפיין, למרות הוראת ביהמ"ש להורידו משידור בטענה לפגיעה בסוכני הביטוח בהצגתם כנהנתנים ומאותגרים טכנולוגית. 9 מיליון צריכה להגיב תוך 10 ימים, השופט יכריע 5 ימים לאחר מכן
סיומו לכאורה, של המאבק המשפטי בין סוכני הביטוח לחברת ביטוח ישיר הצית מחלוקת בין בכירי הפרסומאים שמיהרו לתפוס צד ולא להישאר על הגדר. מי שתומך בביטול הקמפיין כבר יודע שאפשר לעקוץ מתחרים ועדיין לשמור על פאסון. הנה כמה דוגמאות
לדברי החברה: השותפות עם מסי הולמת את הקו החדש של HUAWEI שמזוהה עם פרזנטורים ומותגים אשר, בדומה לחברה, ממחישים את החתירה למצוינות
מנכ"ל yes, רון אילון, משיב אש לדרישת ערוצים 2 ו-10 לנהל יחד את עידן פלוס. מבהיר כי אם ייעשה שינוי כזה, גם הוא דורש שינויים נוספים - לשדר חדשות, להקים ערוץ מסחרי משלו, לשדר פרסומות ואף לאפשר לו להזיז את ערוצים 2 ו-10 לאפיקים אחרים לבחירתו
נסטלה מבקשת לרכוש את מניות הציבור בחברה-הבת אסם בהשקעה של 3.3 מיליארד שקל. את המהלך מתכננת נסטלה לבצע באמצעות מיזוג משולש הופכי, במסגרתו תרכוש את מניות הציבור. בעקבות המהלך מניות אסם צפויות להימחק מהמסחר
במסגרת ההסכם "רשת", זכיינית ערוץ 2, תאפשר למפרסמים לרכוש קהלים מפולחים בתכני הווידאו המשודרים על ידה באתר ובאפליקציה
החברה שהקימה מערכת חכמה לפרסום בווידאו באינטרנט תוכל להמשיך לעבוד עם כל האתרים הגדולים בשוק האינטרנט הישראלי ד"ר עופר מילר, מייסד ומנכ"ל ארטימדיה: "אנו רואים בפרסום הפרוגרמטי פתרון שאינו מוגבל לעולם האינטרנט אלא מענה עתידי לפרסום טלוויזיוני חכם וממוקד"
3 שנים אחרי פתיחת הסניף השני של רמי לוי במודיעין, שגררה מלחמת מחירים חריפה, הפתיחה של סניף יוחננוף בישפרו סנטר הסמוך לעיר לא הביאה להפחתות מחיר ברשתות. "יכול להיות שהשוק מתבגר. אנחנו בעולם עסקי שבו הרשתות רוצות גם להרוויח"
השת"פ, שזכה לשם "ראנץ' cofix", יציע ללקוחות סניפי בורגראנץ' קפה, מאפים, שתייה קלה, מוצרים נלווים ותפריט מצומצם של כריכים חלביים, כאשר המחירים יהיו זהים למחיר קופיקס ויעמדו על 5 שקלים
לאחרונה נודע כי קפלן, יו"ר אלון רבוע כחול המחזיקה ברשת מגה הקורסת, קיבל בונוס של 560 אלף שקל - מה שגרר ביקורת ציבורית ותקשורתית חריפה
יותר משני שלישים מהמוצרים שאנחנו קונים הם רכישות לא מתוכננות, שההחלטה עליהן התקבלה בנקודת המכירה.