האסטרטגיה של הוט: רווח לפני שירות
ניתוח "גלובס": הצרכן הישראלי סובל מתסמונת האישה המוכה ולכן מצטרף לטריפל. האם דרהי יצליח לחנך אותנו?
ניתוח "גלובס": הצרכן הישראלי סובל מתסמונת האישה המוכה ולכן מצטרף לטריפל. האם דרהי יצליח לחנך אותנו?
אילן צחי בדיון בכנסת על השירות של הוט: "רמת השירות לא טובה ולא מקובלת עליי כמנכ"ל החברה". נציג משרד התקשורת: "שהוט יקבלו כל חודשיים מיליון ושני מיליון ושלושה מיליון שקל קנס". קריאות לקחת להוט את הרישיון
החברה חנכה בירושלים מוקד שירות חדש בשיתוף תקשוב. אילן צחי: "הגדלנו את מערך השירות בהיקף חסר תקדים של כ-25% בחודשים האחרונים; עוד 200 עובדים נוספים יגויסו בקרוב"