הדרך הנכונה לקרוא את חשבון המים שלכם - ולחסוך בהוצאות
איך מחשבים את צריכת המים למשפחה, מה עושים במקרה שהסכום גבוה מהרגיל ולמי פונים במקרה של תקלה? המדריך המקיף להבנת חשבונות המים של המועצה לצרכנות
איך מחשבים את צריכת המים למשפחה, מה עושים במקרה שהסכום גבוה מהרגיל ולמי פונים במקרה של תקלה? המדריך המקיף להבנת חשבונות המים של המועצה לצרכנות
קבוצת תה ויסוצקי החלה לשווק קפסולות תואמות נספרסו לפני כשנה. לוואלה! עסקים נודע שהשימוש בקפסולות גרם נזקים למכונות נספרסו ולריבוי תלונות במוקד שירות הלקוחות של החברה. בויסוצקי מסבירים: "הצרכנים אינם נשמעים להוראות ההפעלה"
ועדת הכלכלה הכינה לקריאה שנייה ושלישית הצעת חוק לפיה יחויבו כל הגופים המספקים שירות טלפוני לאפשר ללקוח מעבר למענה אנושי מיד לאחר בחירת השפה
משרד התקשורת פרסם היום שורה של תקנות חדשות שמחייבות את חברות התקשורת הגדולות לקצר את זמני ההמתנה לנציגי שירות. חברות התקשורת לא יוכלו להציע ללקוח להשאיר הודעה כדי שיחזרו אליו
עד כה דיירי בניינים לא היו יכולים להחליף את החברה המספקת תחזוקה למעלית. תקנות חדשות יאפשרו לחברות אחרות לספק את השירות; ומתקין המעלית יחוייב לספק חלקי חילוף
זוגות רבים מוצאים את עצמם במהלך ההכנות לחתונה במערבולת כלכלית אדירה. לצד ההתרגשות הגדולה, צומח החשש שהאירוע לא יתקיים כפי שתוכנן - והכסף יעלם. איך נערכים בהתאם, מה עושים כשהכל קורס ולמה זה כל כך יקר? בדיקת וואלה! עסקים
בבקשה לתובענה ייצוגית בהיקף של כ-96 מיליון שקל טוענים התובעים כי לאחר שפנו לחברה בטענה כי סיפקה להם מכשיר פגום, התכחשה האחרונה לפגמים במכשיר ואף סירבה לתקנם ולבטל את ההתקשרות עמה. תמי 4: "נגיב במסגרת הליך משפטי"